We lullen lekker door elkaar heen zonder de moeite te nemen om elkaars posten goed te lezen

Ik zal alles even samenvatten:
Vloot vanaf begin April 2011:
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly) (PH-OYJ delivery 4-4-2011)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC en PH-TFD)
Vloot vanaf Eind juni 2011
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC en PH-TFD(Sky-Interieur))
1x 73H (PH-TFE ex ACM Egypte)
Lease:
2x 73H (Zomerlease Miami Air N738MA en N739MA, blijven N-Geregistreerd, betreft een wet lease (cabine plus cockpit)
Vloot vanaf begin september 2011
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
5x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC PH-TFD en PH-TFE)
Vloot vanaf Eind oktober 2011
3x 76W (PH-OYI, PH-OYJ, en PH-OYE, alle 3 ex ThomsonFly, delivery PH-OYE mid oktober 2011)
1x 763 (PH-AHQ)
5x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC, PH-TFD en PH-TFE)
OPTIE: 1x 763 extra (PH-AHX, nog in onderhandeling)
Vanaf begin 2012 komt er hoogst waarschijnlijk een 4e 767 van ThomsonFly over. Onderhandelingen hieromtrent lopen nog.
Als dit doorgaat gaat de AHX definitef dan weg, gaan de 4 Thomsonbakken de productie ICA vliegen en blijft de PH-AHQ stand-by kist.
In het voorjaar 2012 komt de PH-TFF 73H er ook extra bij.
Groeten, 763....