Jazeker, de kans dat het winnende nummer bekend wordt is groter als je deze vraag in het civiele topic post, ik verwacht dat het de PH-PXY of PH-PXZ is...PilotoRico wrote:Rond 17:00 uur kwam er een donker blauwe/zwarte helikopter laag over Soesterberg heen. De heli leek te komen vanaf de voormalige basis (om aan te geven dat het dus écht laag vloog). Type leek op AW.139/Bell 427..... enig idee?
Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
Forum rules
Re: Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Carl
- Scramble Addict
- Type of spotter: EMC deck,Scanner
- Subscriber Scramble: Carl
Vanaf mijn flat (op Rotterdam-ZUID) , zie ik dat er nu (21:50) laag gevlogen word boven de Hoekse waard. Op de scanner hoor ik niks. Iemand enige idee ?.
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
Dat is wel erg karige info...'t zal iets militairs zijn, want je plaatst 't in 't MIL topic...maar WAT zie je dan??Carl wrote:Vanaf mijn flat (op Rotterdam-ZUID) , zie ik dat er nu (21:50) laag gevlogen word boven de Hoekse waard. Op de scanner hoor ik niks. Iemand enige idee ?.
Stephan
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: ghkrikke
Gisteravond 12 mei om omstreeks 21.20 uur een C-160 over Steenwijk / Havelte richting noordoost. Iemand voor een tie-up?
Dank.
Dank.
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
Volgens SBS vloog de 5059 rond die tijd boven NL!
Garantie tot aan de voordeur
[ Post made via Mobile Device ]
Garantie tot aan de voordeur
[ Post made via Mobile Device ]
life is good, but a good life is better
- Carl
- Scramble Addict
- Type of spotter: EMC deck,Scanner
- Subscriber Scramble: Carl
Ik zag alleen maar de lichtjes.Ze (2) vlogen dezelfde route als de choppers van gilze wel eens doen. Maar op SBS zag niks en op de Scanner hoorde ik niks.Stephan Lodewijks wrote:Dat is wel erg karige info...'t zal iets militairs zijn, want je plaatst 't in 't MIL topic...maar WAT zie je dan??Carl wrote:Vanaf mijn flat (op Rotterdam-ZUID) , zie ik dat er nu (21:50) laag gevlogen word boven de Hoekse waard. Op de scanner hoor ik niks. Iemand enige idee ?.
Stephan
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Militair
- Subscriber Scramble: YOXA
Just saw a NH90 from north to the south over Meerkerk.
Serial??
René
Serial??
René
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: S2
- Subscriber Scramble: Nee
Zojuist 3 historische kisten over m´n huis (Heeten) richting het westen. Eén daarvan vond het nodig om ff een paar barrel-rolls te doen. Iemand enig idee wie dit waren en waar ze heen gaan?
Hoi Hidde,HiddeKoerkamp wrote:Zojuist 3 historische kisten over m´n huis (Heeten) richting het westen. Eén daarvan vond het nodig om ff een paar barrel-rolls te doen. Iemand enig idee wie dit waren en waar ze heen gaan?
Dat zijn zeer waarschijnlijk:
PH-HOK & PH-AFS 2x S11 Fokker Four. ATD Lelystad 09:58LT op weg naar Nordhorn.
PH-HOG, PH-ACG, PH-HOL 3x S11 Fokker Four & RA-3513K YAK-52. ATD Lelystad 10:35LT op weg naar Nordhorn.
-
- Scramble Newbie
Haah bedankt man!
-
Jep ik zag ze ook, ze kwamen uit de richting van EHSB en vertrokken richting het oosten en inderdaad er was er een bij die een paar mooi rolls maakte....leuk om te zien en geweldig om te horen!!
-
- Scramble Newbie
Haha zitten nu heerlijk weer boven Heeten 2 kisten (ik denk Extra300) te draaien en te doen,, =censored= zeg.
Volgens mij zijn dat altijd Frank Versteegh en Ralph Aarts die vanaf Teuge opstijgen. Hoop niet voor ze dat
er passagiers bij in zitten die last hebben van luchtziekteXD
Volgens mij zijn dat altijd Frank Versteegh en Ralph Aarts die vanaf Teuge opstijgen. Hoop niet voor ze dat
er passagiers bij in zitten die last hebben van luchtziekteXD
NU 19.08 een CH-47 overhead Amersfoort met vermoedelijk de selectie van FC Twente aanboord richting Twente.
Groeten,
Oscar
Groeten,
Oscar
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Grizzly41, D-102Oscar01 wrote:NU 19.08 een CH-47 overhead Amersfoort met vermoedelijk de selectie van FC Twente aanboord richting Twente.
Groeten,
Oscar
-
- Scramble Rookie
- Type of spotter: Civiel / militair
NH90 boven schalkwijk (haarlem)
Hallo medespotters.
Ik was thuis bezig in de woonkamer en hoorde een vreemde geluid buiten van een helikopter.
Ik ben toen op de balkon gaan staan en zag ongeveer op +/- 150 meter boven mijn flat een NH90 vliegen van de Nederlandse marine.
Wie o wie weet welke het was geweest???
groetjes,
PH-JVV
Ik was thuis bezig in de woonkamer en hoorde een vreemde geluid buiten van een helikopter.
Ik ben toen op de balkon gaan staan en zag ongeveer op +/- 150 meter boven mijn flat een NH90 vliegen van de Nederlandse marine.
Wie o wie weet welke het was geweest???
groetjes,
PH-JVV