Diarto wrote:Ja, wat denk jij wat daar anders aan is dan bij bv een 777 of A340?Alpha4Delta wrote:Als die A380 komt dan... Heeft Menzies ook al equipment om dat ding af te handelen?
Malaysia Airlines naar Oneworld, wat denken we ervan?
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Malaysia Airlines naar Oneworld, wat denken we ervan?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Malaysia Airlines naar Oneworld, wat denken we ervan?
Denk dat het niet zozeer GA & VN zijn, dat zijn dwergen vergeleken bij CZ & MU tevens Skyteam.Gilissen wrote:Logisch dat MH naar OneWorld gaat, Vietnam Airlines en Garuda zijn toch 2 grote spelers in Zuid Azie voor SkyTeam en dan zou MH daar nog eens bij komen. en bij Star alliance is in Zuid Azie ook goed vertegenwoordigt met Thai en SQ. Oneworld nog niet zo. Had liever MH bij Skyteam gezien dan Saudi !
Zou mij niet verbazen dat daar de blokkade afkomstig is. Deze partijen dekken voor het grootste deel en wellicht inmiddels al groter deel dan MH. Strategisch gezien met het vizier op de toekomstige groei van Chinese spelers en de toekomstig voorziene profijten voor AF/KL lijkt mij dit waarschijnlijker maar het blijft speculatief.
- MAS017
- Scramble Master
- Posts: 3068
- Joined: 30 Sep 2005, 09:18
- Subscriber Scramble: yes
- Location: 10 NM East of PAM VOR
Re: Malaysia Airlines naar Oneworld, wat denken we ervan?
Heb ooit gehoord dat een paar jaar geleden MH in Frankrijk niet al te frisse verkooppraktijken hanteerde op haar vluchten ex Parijs naar Azie ten koste van AF; dat zit/zat zo diep dat AF de MH cout que cout niet in de Skyteam Alliantie wilde hebben...hmv wrote:@phkza
Ik heb zo hier en daar gelezen dat Air France telkens die toetreding blokkeerde..maar op basis waarvan? Zijn er historische redenen voor?