B767-300ER wrote:Grappig Ivoivo de groot wrote:tijd voor een ontmoeting met Ad lijkt me leuk rutger
Jij was de eerste vriend van Ad als ik zo terugkijk. Je kent hem neem ik aan?
dat is een groot woord...
B767-300ER wrote:Grappig Ivoivo de groot wrote:tijd voor een ontmoeting met Ad lijkt me leuk rutger
Jij was de eerste vriend van Ad als ik zo terugkijk. Je kent hem neem ik aan?
Ach, het is het Preathuys alhier en zolang de forumregels niet worden overtreden mag alles toch?Stefan wrote:Zullen we proberen te blijven bij waar het om ging en dat niet groter maken dan het is? Er worden foto's zonder toestemming gebruikt blijkbaar en via Facebook kun je daar melding van maken.
Alle overige zaken zijn hier verder niet echt relevant.
Goeten,
Stefan
Veel mag, dat klopt, maar 'we' neigen naar de rand van wat mag. Zulks ter beoordeling van de moderators (zoals altijd).B767-300ER wrote:Ach, het is het Preathuys alhier en zolang de forumregels niet worden overtreden mag alles toch?Stefan wrote:Zullen we proberen te blijven bij waar het om ging en dat niet groter maken dan het is? Er worden foto's zonder toestemming gebruikt blijkbaar en via Facebook kun je daar melding van maken.
Alle overige zaken zijn hier verder niet echt relevant.
Goeten,
Stefan
Althans, dat heeft de moderator van het Preathuys (Thijs) mij onlangs via PM uitgelegd.
Bas.The Traveller wrote:Op aviationphotos.net hebben we al alle foto's laten blokkeren. Wij publiceren nu ook op 1600x1092 en dat is vrij groot.
D.m.v. het niet mogelijk maken om de foto met de rechtermuisknop op te kunnen slaan.
Dit was echter al gebeurd voor dit incident.
The Traveller wrote:Op aviationphotos.net hebben we al alle foto's laten blokkeren. Wij publiceren nu ook op 1600x1092 en dat is vrij groot.
D.m.v. het niet mogelijk maken om de foto met de rechtermuisknop op te kunnen slaan.
Inderdaad, gewoon met rechtermuisknop werkt nog steeds.B767-300ER wrote:Ik kan probleemloos je fotos opslaan met de rechtermuisknop. heb er een stuk of 8 geprobeerd en lukt allemaal (oa de brussels airlines 333)The Traveller wrote:Op aviationphotos.net hebben we al alle foto's laten blokkeren. Wij publiceren nu ook op 1600x1092 en dat is vrij groot.
Rechtermuisknop optie was gedeactiveerd, word weer in werking gesteld.Wildpicture wrote:Inderdaad, gewoon met rechtermuisknop werkt nog steeds.B767-300ER wrote:Ik kan probleemloos je fotos opslaan met de rechtermuisknop. heb er een stuk of 8 geprobeerd en lukt allemaal (oa de brussels airlines 333)The Traveller wrote:Op aviationphotos.net hebben we al alle foto's laten blokkeren. Wij publiceren nu ook op 1600x1092 en dat is vrij groot.
De enige manier om het wat moeilijker te maken is als je alle foto's in zo'n irritante flash omgeving zet. Maar ook dan zijn er mogelijkheden om de foto's te saven.
ja, en? op het moment dat een foto op je scherm getoond wordt, is die lokaal op te slaan.... kost misschien 2 seconden extra werkThe Traveller wrote:D.m.v. het niet mogelijk maken om de foto met de rechtermuisknop op te kunnen slaan.