Welke, naast de PH-OYI, is dat dan? Of is dat nog niet bekend?737-767 wrote: En de 767 (waarvan er deze zomer 2 gaan vliegen vanaf AMS) is blijkbaar verdwenen uit de vloot volgens dit artikel.
Welke, naast de PH-OYI, is dat dan? Of is dat nog niet bekend?737-767 wrote: En de 767 (waarvan er deze zomer 2 gaan vliegen vanaf AMS) is blijkbaar verdwenen uit de vloot volgens dit artikel.
Turkse Corendon heeft er voor gekozen om niet mee te gaan met het nieuwe kleurenschema van CND. Het kleurenschema dat je nu op de Max ziet is het “nieuwe” van de CAI en CXI.B767-300ER wrote:Zijn er al Kisten van CAI en CXI in het nieuwe kleurenschema dan? Of is het nieuwe schema alleen voorbehouden aan CND?
ETA: 14:35ltAircolours wrote:And due for departure again 14:38 to AYT as CAI2018YS11 wrote:Acc.DPS delayed till 1330ltYS11 wrote:1000-1200 TC-MKS B737-8 (MAX) CORENDON, delivery flight, ex BFI-KEF,CAI 2018
Van der Heijden zal het dan wel weten denk ik. Maar hoe ben jij aan die info gekomen? Waar staat het?B767-300ER wrote:Dat is dan anders dan eerst door Steven van der Heijden werd beweerd.
Op dit moment t/m 5 september. Wellicht gaat het velengd worden.tonjochems wrote:Iemand die weet hoelamg de wetlease van de Extra Airways duurt?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more