Owww, toch wel!? 😂 Uiteraard wordt er begonnen met de toestellen die geen cabin upgrade hebben gekregen en zonder wifi. De uitfasering zal plaatsvinden gelijktijdig met de levering van de nieuwe A321neo’s tussen augustus 2024 en oktober 2025: B737-800 x 12: PH-BXA tm PH-BXN B737-900 x 5: PH-BXO tm P...
Schade aan de staart. Volgens mij wachten ze die tijd op een onderdeel.
Inkjet wrote: ↑06 Sep 2024, 09:14
Vraagje. De PH-BHE staat al ongeveer 2,5 maand aan de grond. Nu weet ik dat er te kort aan technici is, maar dit is toch wel erg lang voor heavy maintenance. Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik weet niet wat je met AMS/DO bedoelt maar mijn bron heeft een andere naam
737freak wrote: ↑27 Apr 2024, 23:17
@nemaco:
Zullen we misschien niet de interne Vloot Status rapporten van AMS/DO klakkeloos openbaar op het web in detail uitschrijven? Is niet de bedoeling om deze info op deze manier te delen...
Ik vermoed dat je gelijk hebt maar durf dat niet met veel zekerheid te bevestigen. Dank voor deze info nemaco, schept een hoop duidelijkheid! Aangezien ze de 777-200ERs nu van nieuwe stoelen gaan voorzien, mogen we aannemen dat de 5 787-10s allereerst een paar A330s vervangen? Of gaan er toch al een...
Helemaal eens. Het zou me niet verbazen indien de bestelling op een later tijdstip nog zal worden gewiijzigd van 320 naar 321. De verdeling wat betreft A320neo en A321neo voor KLM: 6 x A320neo, levering tussen Q4 2027 en Q4 2028 Hoezo komen er eigenlijk maar zo weinig A320neos? Dat de voorkeur vanwe...
De verdeling wat betreft A350-900 en A350-1000 voor KLM: 11 x A350-900, levering tussen april 2026 en Q2 2029 11 x A350-1000, levering tussen Q1 2028 en Q2 2030 Deze 22 toestellen inclusief 5 x 787-10 (levering juni 2024 tm januari 2025) vervangen 11 x A330 en 15 x 777-200. Per saldo groeit de ICA v...
Dank voor jouw antwoord maar ook in jouw verklaring zie ik geen voordeel te behalen. De statijd van BVU blijft circa 14 dagen of je de modificatie nou vóór of na BQH uitvoert. Erg vreemd. Alle 777-300's behalve PH-BVU zijn gereed sinds BVV sinds 19 april gereed is. Voor de verkoop van Premium Econom...
Erg vreemd. Alle 777-300's behalve PH-BVU zijn gereed sinds BVV sinds 19 april gereed is. Voor de verkoop van Premium Economy stoelen is een aircraft change op laatste moment naar PH-BVU erg nadelig. Teleurgestelde Premium Economy passagiers die worden ge-downgrade. Andersom, dus op het laatste mome...
Iemand91 wrote: ↑19 Apr 2024, 20:04
Weet iemand waarom KLM deze maand al 3x een A330 naar Brussel heeft gestuurd? 's Ochtends heen en de volgende dag aan het eind van de middag/begin van avond weer terug naar Amsterdam? Vandaag bijvoorbeeld PH-AOD. Onderhoud?
Hierna alleen nog BVU en dan zijn de 300’s gereed. Daarna nog alle 15 x 200’s. Het schema is wel behoorlijk uitgelopen. In de initiële planning zou de hele vloot al gereed zijn in februari 24.