Moderator: gatso76
Heb ik ergens een memo gemist dat er alleen specials vermeld mogen worden? Het is toch prettig dat er een kort overzicht geplaatst wordt met de verwachtingen, zodat men zelf kan bepalen of het interessant is, zonder daar een dergelijke post aan te moeten wijden? Er zijn de afgelopen jaren veel spotters gestopt met het melden van de (zeer gewaardeerde) verwachtingen door dit soort posts, dus doe jezelf een plezier en hou het alsjeblieft voor je.sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
Constructief.....sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
Optimus wrote:Heb ik ergens een memo gemist dat er alleen specials vermeld mogen worden? Het is toch prettig dat er een kort overzicht geplaatst wordt met de verwachtingen, zodat men zelf kan bepalen of het interessant is, zonder daar een dergelijke post aan te moeten wijden? Er zijn de afgelopen jaren veel spotters gestopt met het melden van de (zeer gewaardeerde) verwachtingen door dit soort posts, dus doe jezelf een plezier en hou het alsjeblieft voor je.sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
Dank je
Kees
Helemaal mee eens. Voor mij is een lot E190 net zo speciaal als een american 788 (of juist niet). Kijk gewoon op dutchplanespotters en als er wat interessants tussen zit, dan ga je. Vind die posts met bijv Singapore A350 9V-SMA erin niet interessant, maar wanneer is een kist interessant genoeg om hem te vermelden? (En juist weer niet om te vermelden als ie elke dag weer komt)sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
De Delta N505DN is onderweg naar Seoul, dus wordt het de N510DNniekkie wrote:0700-0920 UA2768/UA2767 United Airlines B773 N2748U
0715-1105 UA70/UA71 United Airlines B781 N12005
0715-1105 SQ324/SQ325 Singepore Airlines A359
0740-1115 CI73/CI74 China Airlines A359
0745-0915 DL8956/DL8957 Delta Airlines A359 N505DN To Ar Rayyan
0755-1020 AA220/AA221 American Airlines B788 N815AA
xxxx-0800 xxxxx/JJ9552 Latam Airlines PT-MUI
0800-1500 DL258/DL259 Delta Airlines B763 N175DZ (Delta starts again with flights from Boston)
0840-1030 UA2810/UA2811 United Airlines B773 N2243U
1315-1520 EK147/EK148 Emirates B773
1335-1515 EY77/EY78 Etihad Airways B781 A6-BME
1345-1515 QR273/QR274 Qatar Airways A351
xxxx-1400 xxxxx/AC7213 Air Canada B789
xxxx-1440 xxxxx/5Y8013 Atlas Air B763F N663GT
1515-2045 K4203/K4204 Kalitta Air B744 N710CK
1855-2120 KE925/KE926 Korean Air A333 HL8002
1910-0800* 5Y8153/5Y8154 Atlas Air B744 N406KZ
1935-2140 BR77/BR78 Eva Air B773
Ik heb lang niet altijd de tijd om DPS af te struinen, dus ben ik blij dat iemand dit post. 20- 30 jaar geleden had men deze luxe al helemaal niet en miste je meer wel/niet interessante kisten dan nu het geval is door waardevolle bijdragen van andere spotters.TheDutchWesley wrote:Helemaal mee eens. Voor mij is een lot E190 net zo speciaal als een american 788 (of juist niet). Kijk gewoon op dutchplanespotters en als er wat interessants tussen zit, dan ga je. Vind die posts met bijv Singapore A350 9V-SMA erin niet interessant, maar wanneer is een kist interessant genoeg om hem te vermelden? (En juist weer niet om te vermelden als ie elke dag weer komt)sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
En zo is het Kees, precies ook de reden waarom ik na vele jaren bijdrages leveren er mee gestopt bent. Vaak stank voor dank..Optimus wrote:Ik heb lang niet altijd de tijd om DPS af te struinen, dus ben ik blij dat iemand dit post. 20- 30 jaar geleden had men deze luxe al helemaal niet en miste je meer wel/niet interessante kisten dan nu het geval is door waardevolle bijdragen van andere spotters.TheDutchWesley wrote:Helemaal mee eens. Voor mij is een lot E190 net zo speciaal als een american 788 (of juist niet). Kijk gewoon op dutchplanespotters en als er wat interessants tussen zit, dan ga je. Vind die posts met bijv Singapore A350 9V-SMA erin niet interessant, maar wanneer is een kist interessant genoeg om hem te vermelden? (En juist weer niet om te vermelden als ie elke dag weer komt)sultan wrote:Dit zijn toch onderhand de gewone bezoekers…..
Ik denk niet dat we hier uit zullen komen, maar wanneer straks niemand meer iets meldt, omdat de ‘spot-politie’ het niet interessant vindt, moet er tzt ook niet gezeurd worden, dat het message board leeg blijft.
Prettig weekend,
Kees
Het is inderdaad fijn dat er mensen zijn die info plaatsen met verwachten vluchten. Wat intressants is moet iedereen voor zich zelf beslissen. Overigens is het niet zo dat mensen die op Schiphol werken goedkoop kunnen vliegen. KLM heeft een IPB (Indien plaats beschikbaar) regeling. Maar de meeste mensen die op Schiphol werken. Kunnen niet goedkoper vliegen dan mensen die buiten de luchtvaart werken.330/340 wrote:Denk dat de grote verschillen eens genoemd moeten worden. Mensen die op Schiphol werken en veel meer zien hebben ook nog eens de kans goedkoop te
vliegen en dan nog meer te zien. Anderen die bij een baas werken, of zoals ik ondernemer zijn, hebben die kansen niet en zijn blij met kisten die hier niet
zo vaak komen. Die vinden het (met veel dank !!!!!) heel fijn te lezen wat er komt en daar hun mogelijkheden op af te stemmen.
Denk daar eindelijk eens aan en laat het egoïsme los, je hoeft het niet te lezen !!
En ik vind het nog steeds jammer dat je ermee gestopt bent Ton, voor mij zijn die dagelijkse lijstjes altijd interessant. Bij deze dus alsnog dank (zonder stank) voor de jaren aan lijstjes. Ik "woon" niet op Schiphol, dus er kan altijd iets tussen staan waar ik graag even voor om zou willen rijden.tonjochems wrote:En zo is het Kees, precies ook de reden waarom ik na vele jaren bijdrages leveren er mee gestopt bent. Vaak stank voor dank..Optimus wrote:
Ik heb lang niet altijd de tijd om DPS af te struinen, dus ben ik blij dat iemand dit post. 20- 30 jaar geleden had men deze luxe al helemaal niet en miste je meer wel/niet interessante kisten dan nu het geval is door waardevolle bijdragen van andere spotters.
Ik denk niet dat we hier uit zullen komen, maar wanneer straks niemand meer iets meldt, omdat de ‘spot-politie’ het niet interessant vindt, moet er tzt ook niet gezeurd worden, dat het message board leeg blijft.
Prettig weekend,
Kees
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more