Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Just checkend the V2 for a 747-800 is between 3000-3190m pending weight/air pressure. Seems a bit tight. Anyone past experience with these aircraft on 18C?
Yep, en dáár had dus niemand meer op gerekend helaas
Nog bedankt voor de update, wordt echt gewaardeerd
Gelukkig staan er weinig flitsers tussen Boesingheliede en 18L en kwamen we nog met een autootje of 8 net op tijd
Sjoerd wrote: ↑14 Dec 2023, 09:31
Just checkend the V2 for a 747-800 is between 3000-3190m pending weight/air pressure. Seems a bit tight. Anyone past experience with these aircraft on 18C?
Think that's for a regular 747-8I. This is a BBJ config and so will be a lot lighter than the commercial version
Yep, en dáár had dus niemand meer op gerekend helaas
Nog bedankt voor de update, wordt echt gewaardeerd
Gelukkig staan er weinig flitsers tussen Boesingheliede en 18L en kwamen we nog met een autootje of 8 net op tijd
Dat hebben jullie beter gedaan dan ik dan. Ik zag hem voor mijn neus uitklimmen toen ik langs Oost kwam