Volgens mij zijn bij de Kdc-10 een aantal deuren verwijderd en een Vrachtdeur ingebouwt. Het maakt volgens mij niet uit hoe de stoel configuratie is, maar alleen het aantal personen dat binnen bepaalde tijd het vliegtuig kan verlaten. Waarschijnlijk zullen voor de balans dan de middelste stoelen niet gebruikt worden.ehusmann wrote:Ik heb recentelijk in een Biman DC-10 gevlogen en die was ook in een 2-5-2 configuratie. Die kist was hetzelfde subtype (DC-10-30) en zelfde deurconfiguratie. Hoewel het ook kan zijn dat het Biman gewoon niets kan schelen.....
Erwin
Dat is niet te zien op de foto´s. De vrachtdeur zit zo te zien tussen de eerste en tweede deur aan de linkerzijde. Zoals B767-300ER al zegt, alle deuren zitten er nog in.LV84 wrote:Volgens mij zijn bij de Kdc-10 een aantal deuren verwijderd en een Vrachtdeur ingebouwt. Het maakt volgens mij niet uit hoe de stoel configuratie is, maar alleen het aantal personen dat binnen bepaalde tijd het vliegtuig kan verlaten. Waarschijnlijk zullen voor de balans dan de middelste stoelen niet gebruikt worden.ehusmann wrote:Ik heb recentelijk in een Biman DC-10 gevlogen en die was ook in een 2-5-2 configuratie. Die kist was hetzelfde subtype (DC-10-30) en zelfde deurconfiguratie. Hoewel het ook kan zijn dat het Biman gewoon niets kan schelen.....
Erwin
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more