Hij moet morgenochtend naar Kalamata en morgenmiddag vliegt hij van Brussel naar Turkije weer voor TUI.
Dat is lig goed om te horen, nu hopen dat het beter gaat en ze de service krijgen zoals op EIN. De crew is daar zeer tevredenB767-300ER wrote: ↑25 Aug 2021, 18:57 Transavia is niet voornemens over te stappen. Zou ook niet weten waarom.
De situatie is inmiddels alweer stabiel.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... tbare-crew9 oktober 2021 - 10:11
Transavia kampt net als afgelopen zomer met een tekort aan inzetbaar cabinepersoneel.
De luchtvaartmaatschappij heeft aan het deeltijdpersoneel opnieuw gevraagd
of ze tijdelijk meer uren willen werken, meldt cabinebond VNC.
Bij Transavia is sprake van grote uitval van crew wegens (langdurige) ziekte of verkoudheidsklachten.
Benieuwd wie jij gesproken hebt dan. Alle opties nog open, dwz er is zowel voor Boeing als Airbus wat te zeggen. Boeing short term goedkoper, Airbus long term. Veel zaken die spelen (anders dan dat meerderheid vliegers lichte voorkeur heeft voor Airbus Van de info die ik heb op dit moment gok ik Boeing.
100 NEOs plus 60 opties, te verdelen over KLM en Transavia.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... us-a321neoVan de A321neo bestaan zelfs Long Range en Extra Long Range-varianten. Een kans voor Transavia om verre vluchten uit te voeren, zoals bijvoorbeeld naar de Antillen?
“Die vraag krijg ik regelmatig, zeker van onze vliegers, maar ik kan zeggen dat het nadrukkelijk niet onze intentie is om de Long Range-versie te bestellen en daarmee over lange afstanden te gaan vliegen. Dat is ook niet ons bedrijfsmodel. We blijven bij het huidige portfolio, dat strekt tot bestemmingen in het Midden-Oosten en Noord-Afrika.”
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more