![]() |
Misschien is de betrouwbaarheid van de Pruttel en Wilnie motoren van de E295's ook van invloed op de beslissing.
Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
Nee het hele E295 verhaal is niet echt succesvol bij KLC, misschien hadden ze toch voor de A220 moeten kiezen achteraf
Is er toevallig al bekend waar deze kist zijn fuel stops zal gaan maken?YS11 wrote: ↑10 Dec 2022, 15:46Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
Goed nieuws, dat zou kunnen betekenen dat de herstelacties gereed zijn.patrick@tediek.com wrote: ↑13 Dec 2022, 16:05 De PH-BKK is vliegt momenteel een rondje vanaf CHS met callsign BOE218
oa via SINrobin27198 wrote: ↑12 Dec 2022, 19:15Is er toevallig al bekend waar deze kist zijn fuel stops zal gaan maken?YS11 wrote: ↑10 Dec 2022, 15:46Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
frank kramer wrote: ↑13 Dec 2022, 18:46 Zoals in het Amsterdam-dagtopic te lezen valt meldt onze welingelichte bron een aankomst op 23 december (mits alles goed verloopt)
De PH-BKK heeft vandaag twee kleine rondjes gevlogen, na ieder rondje een landing, kort aan de grond en daarna een zelfde rondje met een landing.Bennie wrote: ↑14 Dec 2022, 21:07frank kramer wrote: ↑13 Dec 2022, 18:46 Zoals in het Amsterdam-dagtopic te lezen valt meldt onze welingelichte bron een aankomst op 23 december (mits alles goed verloopt)![]()
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more