Misschien is de betrouwbaarheid van de Pruttel en Wilnie motoren van de E295's ook van invloed op de beslissing.
Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
Nee het hele E295 verhaal is niet echt succesvol bij KLC, misschien hadden ze toch voor de A220 moeten kiezen achteraf . Daar zijn de problemen minder groot.
Is er toevallig al bekend waar deze kist zijn fuel stops zal gaan maken?YS11 wrote: ↑10 Dec 2022, 15:46Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
Goed nieuws, dat zou kunnen betekenen dat de herstelacties gereed zijn.patrick@tediek.com wrote: ↑13 Dec 2022, 16:05 De PH-BKK is vliegt momenteel een rondje vanaf CHS met callsign BOE218
oa via SINrobin27198 wrote: ↑12 Dec 2022, 19:15Is er toevallig al bekend waar deze kist zijn fuel stops zal gaan maken?YS11 wrote: ↑10 Dec 2022, 15:46Nu geplanned voor aflevering 13/12Aircolours wrote: ↑01 Dec 2022, 21:12 1/12: Gezien 737-700 2-HBGT Virgin Australia (ex PH-BGT) in H14 vanmiddag. Reg ook onder de vleugel.
frank kramer wrote: ↑13 Dec 2022, 18:46 Zoals in het Amsterdam-dagtopic te lezen valt meldt onze welingelichte bron een aankomst op 23 december (mits alles goed verloopt)
De PH-BKK heeft vandaag twee kleine rondjes gevlogen, na ieder rondje een landing, kort aan de grond en daarna een zelfde rondje met een landing.Bennie wrote: ↑14 Dec 2022, 21:07frank kramer wrote: ↑13 Dec 2022, 18:46 Zoals in het Amsterdam-dagtopic te lezen valt meldt onze welingelichte bron een aankomst op 23 december (mits alles goed verloopt)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more