Ik begrijp dat er ook problemen zijn met het verkrijgen van onderdelen. Uitzonderlijk om drie toestellen in onderhoud te hebben rond deze tijd van het jaar (HZO, HZL, XRC) en de HXJ staat nog altijd in Woensdrecht met schade.
Ik begrijp dat er ook problemen zijn met het verkrijgen van onderdelen. Uitzonderlijk om drie toestellen in onderhoud te hebben rond deze tijd van het jaar (HZO, HZL, XRC) en de HXJ staat nog altijd in Woensdrecht met schade.
Ah, iets met stuurlui en wal.Eerder mismanagement bij Operations...
Binnen het forum zitten genoeg mensen die weten hoe de vork in de steel zit. In het verleden werd van deze informatie misbruik gemaakt en daardoor word er minder gedeeld.
Het is maar hoe je erin staat, je kan het zien als pech (wat voor een deel ook het geval is) of als mismanagement door gebrek aan inzicht en vooruitdenken en opties open houden.vrieswj wrote: ↑01 May 2023, 20:00Binnen het forum zitten genoeg mensen die weten hoe de vork in de steel zit. In het verleden werd van deze informatie misbruik gemaakt en daardoor word er minder gedeeld.
In dit geval is het een combinatie van verschillende factoren, kisten die voor langere tijd AOG staan, onderdelen en mensen die moeilijker beschikbaar zijn en de late oplevering van de 5x Blue air kisten.
De afgelopen periode zijn er een aantal schades veroorzaakt tijdens de afhandeling van kisten, wat tot uitval van vliegtuigen lijd.
Voorzover ik weet was er een 'papieren' probleem maar is dat opgelost voor de levering van de eerste. Inmiddels is de ombouw van de derde aan de gang, op Schiphol. De andere twee zullen volgen als er capaciteit is voor de ombouw.
De volgende nummers zijn:n5205e00421 wrote: ↑13 May 2023, 13:39 PH-YHA, B, C etc oplopend voor "eigen" kisten, en YHZ, Y, X etc aflopend voor kisted die geleased worden. YHZ zou de eerste moeten zijn, c/n 11702.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more