Moderator: gatso76
KL+MP hebben een leeuwendeel, maar er vliegen nog meer vrachtcarriers naar AMS, vergeet dat niet. Daarnaast komt er ook nog redelijk wat vracht aan op velden als Oostende en Maastricht (even 2 velden die ik op mijn werk veel langs zie komen)mph wrote:Zal KL de vracht afdeling van mp mogen samenvoegen met die van KL? Officieel zijn er nu twee vrachtbedrijven actief in NL (KL en MP) en door het samenvoegen ontstaat er een monopolie positie. Zal Brussel dit goedkeuren?
daar doen we hier ook lekker aan meeJS50557 wrote:
De onzekerheid en de onrust onder de medewerkers en ook bij de reisorganisaties is groot.
Er is een verschil tussen een gezonde discussie en vage geruchten van ene heer Burlage in de Telegraaf.....adrianovic wrote:daar doen we hier ook lekker aan meeJS50557 wrote:
De onzekerheid en de onrust onder de medewerkers en ook bij de reisorganisaties is groot.
Klopt, maar dat geld niet alleen voor Martinair. Dat geld m.i. voor elk bedrijf op Schiphol. De vliegtuigen blijven toch wel komen (en gaan).adrianovic wrote:JS50557 wrote:
De onzekerheid en de onrust onder de medewerkers en ook bij de reisorganisaties is groot.adrianovic wrote:ikzelf maak me niet veel zorgen want of de kisten nu afgehandeld moeten worden met een rood shirtje of blauw shirtje (zal eerder wit worden) maakt mij niets uit.
Persoonlijk verwacht ik dat Cargo naar KLM gaat, maar net als anderen denk ik niet dat het wordt geaccepteerd dat de pax-vluchten ook naar KLM (Transavia) gaan.adrianovic wrote:maar voor iedereen zit er niets anders op dan afwachten en kijken welk gerucht er waarheid word.
mph wrote:Ik neem aan dat MP een eigen bedrijf blijft binnen de KLM groep net zoals Transavia. Al zullen sommige dingen wel door KLM uitgevoerd gaan worden. 3 busjes opofferen om dan eindelijk verder te gaan in long haul en cargo. Kan slechter toch.
Slechter als de Nederlandse luchtvaart, kan niet slechter toch ???Mzunguwamap wrote:mph wrote:Ik neem aan dat MP een eigen bedrijf blijft binnen de KLM groep net zoals Transavia. Al zullen sommige dingen wel door KLM uitgevoerd gaan worden. 3 busjes opofferen om dan eindelijk verder te gaan in long haul en cargo. Kan slechter toch.
vijfhonderd tot duizend ontslagen. Kan slechter toch ???
En waar zou KLM de totale vracht onder gaan brengen die ze dan overnemen van de MP? Vracht 1/2/3? daar zitten ze nu al aan hun max. Deze optie lijkt mij tot nu toe het beste voor alle partijen...Yoram wrote:Ik denk dat MP alleen overblijft als "Lange afstandmaatschappij", zeg maar een soort van LTU.
De europese bestemming worden denk ik onder gebracht bij HV of TFL. De vracht zal wal geïntegreerd worden bij de AF/KL
KLM Cargo gaat tezijnertijd verhuizen naar de overzijde van de Kaagbaan, op het gebied ten zuiden van de huidige Menzies/Skylink loodsen, ongeveer op de plek van de welbekende spottersplaats.RCV wrote:En waar zou KLM de totale vracht onder gaan brengen die ze dan overnemen van de MP? Vracht 1/2/3? daar zitten ze nu al aan hun max. Deze optie lijkt mij tot nu toe het beste voor alle partijen...Yoram wrote:Ik denk dat MP alleen overblijft als "Lange afstandmaatschappij", zeg maar een soort van LTU.
De europese bestemming worden denk ik onder gebracht bij HV of TFL. De vracht zal wal geïntegreerd worden bij de AF/KL
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more