I just mean that waiting one day is useless. Nothing will change in that one day. Unless you mean your own opinion may change, in which case I withdraw my remarks!Delta12 wrote:But I dont want to be too late
Ik heb idd een mailtje naar support@airliners.net gestuurd en moest er vervolgens eentje sturen naar de editor en daarna nog eentje van de database-editor (of zoiets, whatever). In de replies vroeg airliners.net of ik alsjeblieft, please please please please please please mijn foto's niet wilde verwijderen want ik was toch zo'n gewaardeerde fotograaf en die foto's waren zo helemaal te gek uniek én maakten airliners.net tot zo'n fantastische site blablabladiebladiebla.DJdeRidder wrote:Elmer which email address did you use to get your photos removed? (I used the contact form on the website, but I'm not sure whether the right person will receive this)
Wat verwacht je anders van een site met tachtig miljoen hits per dag..? Los daarvan is het natuurlijk je goed recht om daar niet van te houden!evhest wrote:Wel jammer dat die smeekbedes gewoon ingevulde sjabloontjes waren. Dat is precies wat me zo ging tegen staan aan die site.
Daar heeft het inderdaad veel van weg. Bovendien:Stefan wrote:Het is een beproefde methode om met een 'proefballon' een wijziging aan te kondigen.
Een goed bedrijf doet deze achteloze haast haar leveranciers niet aan. Bovendien zeggen ze nu zelf dat deze regels op een van de andere sites wél worden gehanteerd. Iets om bij stil te staan...It was rushed and just copied from one of their other websites and thus not tailored
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more