Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
gatso76 wrote:
Wat wel zeker is is wat er vanochtend op Oost stond om een uurtje of 0510 Lt.:
-VP-BJD G550
Zeker weten, volgens mij was het de VP-BLW, toch?
Nu weet ik hoe het komt dat de VP-BJD in de loop van de ochtend binnen kwam vanuit GVA, thanks Ard.
Toen ik vanochtend op Oost stond was dat samen met een flinke bui dus ben de Clio niet uit geweest...mijn oprechte excuus hiervoor ...morgen beter.
ErikFB wrote:Someone for this the backgrounds of this "visitor" EI-CNO or EI-CNQ ( all white fuselage) which arrived at 10.58 lct at 18 R ?
Op A.net kan ik niets vinden met deze regi. ( O ja, vliegtuig is van het type BAe 146).
Erik
Genoeg foto's te vinden op het net hoor...gaat over de EI-CNQ, all white, small Aer Arran titles.
Antonov-info: might depart tonight. Can indeed accept 10kts tailwind but a natural break in 18R traffic will be necessary to accomodate this. Departure not before 23:00LT.
ErikFB wrote:Someone for this the backgrounds of this "visitor" EI-CNO or EI-CNQ ( all white fuselage) which arrived at 10.58 lct at 18 R ?
Op A.net kan ik niets vinden met deze regi. ( O ja, vliegtuig is van het type BAe 146).
Erik
Genoeg foto's te vinden op het net hoor...gaat over de EI-CNQ, all white, small Aer Arran titles.
Ok, was het dus toch de "Q", was door de vuiligheid op de romp niet te lezen. Vandaar mijn vraag.
And this is not going to happen either. Crew had to leave for rest, by the time they are ready tomorrow it will be inbound rush (08:00LT). Looks like wind will dictate landing 18R again. In other words: I confirm DG Air and other's messages indicating this in 't Praethuys, and nobody can say anything definite on the departure.