Moderator: gatso76
Few hours after you saw this aircraft, this one went to Woensdrecht:Frank Mink wrote:Hi all, Around 8am at B apron PH-MJL Fokker 100 was noted in all white c/s and no markings. Greetz, Frank Mink Tristar Aviation
Code: Select all
In een boordtas zitten alle documenten die van belang zijn voor de bestemming die zij aandoen. denk aan airportcharts etc.
Ha nu is het mijn beurt, Die tassen "navigationbags" worden gemaakt op Schiphol oost.patrick@tediek.com wrote:Wie levert deze tas aan? ops? Verantwoording van de captain voor controle? Misschien domme vraag en off topic maar ik heb geen idee van dit.Code: Select all
In een boordtas zitten alle documenten die van belang zijn voor de bestemming die zij aandoen. denk aan airportcharts etc.
Om maar niet te spreken over de extra peut die is verstookt tussen AMS-Portugal-AMS... (5 uur vliegen?)JS50557 wrote:Als ik het allemaal goed begrijp heeft er iemand flink zitten pitten en is het een dure grap.
Kist moet wns opnieuw gecatered worden en er moet een nieuwe crew op..
Wat zal diegene die dat gedaan heeft een k**weekend hebben..
Sterkte
Bedankt voor de uitleg. Weer wat geleerd. Dan had het nog spannend kunnen worden wanneer ze er later gedurende vlucht er achter komen. approach zonder charts etc... anyway, mooi voer voor een film.Als ik het allemaal goed begrijp heeft er iemand flink zitten pitten en is het een dure grap.
Kist moet wns opnieuw gecatered worden en er moet een nieuwe crew op..
Wat zal diegene die dat gedaan heeft een k**weekend hebben..
Sterkte
Om maar niet te spreken over de extra peut die is verstookt tussen AMS-Portugal-AMS... (5 uur vliegen?)
EDIT: Voordat ik nog meer PM's krijg. Kennelijk is het een beetje onduidelijk hoe ik aan 5 uur vliegen kom. Bij mijn weten is centraal Portugal ongeveer 2,5 uur vliegen.
AMS-Portugal is dan 2,5 uur
Portugal-AMS is dan 2,5 uur
Samen 5 uur
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more