This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Marcel Mutsaers wrote:Mmm, Bonzo, dan zou het een 312 bak moeten zijn. Maar (aan één kant in ieder geval) had hij er wel een 322 badge op staan.
Hoi Marcel ,
Ook aan de andere kant vind je Polly , en met een rood staartje (zoals het hoort )
Vraag me niet hoelang precies , maar de J-062 vliegt alweer een heel tijdje vanaf Volkel.
Ff afwijken; volgens mij kun je iets niet extra bevestigen door een log uit een systeem dat bekend staat om zijn onbetrouwbaarheid... Gelezen is gelezen. Dit is volgens mij puur een bevestiging dat de Mode S log in dit geval klopt. De behoefte bestaat volgens mij om dat systeem bevestigd te krijgen door gewoon old-skool spotterswerk, niet omgekeerd.
Zijn jullie zeker dat het de J-062 is? Ik heb de kist, tijdens een vergadering, 2 keer voorbij zien taxieën (25 meter afstand).. En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het de J-252 en had aan de linkerkant geen sqn-badge. Spotten en vergaderen is tergelijkertijd lastig maar ik had de J-252 genoteerd in mijn aantekeningen.
ironman wrote:Zijn jullie zeker dat het de J-062 is? Ik heb de kist, tijdens een vergadering, 2 keer voorbij zien taxieën (25 meter afstand).. En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het de J-252 en had aan de linkerkant geen sqn-badge. Spotten en vergaderen is tergelijkertijd lastig maar ik had de J-252 genoteerd in mijn aantekeningen.
Het zou een opmerkelijk wederopstanding zijn van de J-252, die op op 4 oktober 1983 op Leeuwarden verongelukte... uitgerekend omdat de barrier niet goed werkte. Hoe ironisch.
evhest wrote:
Het zou een opmerkelijk wederopstanding zijn van de J-252, die op op 4 oktober 1983 op Leeuwarden verongelukte... uitgerekend omdat de barrier niet goed werkte. Hoe ironisch.
Het is wel tijdelijk een gedeeltelijke redskin geweest.... Het was hoe dan ook een grijze roodstaart.
ironman wrote:Zijn jullie zeker dat het de J-062 is? Ik heb de kist, tijdens een vergadering, 2 keer voorbij zien taxieën (25 meter afstand).. En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het de J-252 en had aan de linkerkant geen sqn-badge. Spotten en vergaderen is tergelijkertijd lastig maar ik had de J-252 genoteerd in mijn aantekeningen.
ironman wrote:Zijn jullie zeker dat het de J-062 is? Ik heb de kist, tijdens een vergadering, 2 keer voorbij zien taxieën (25 meter afstand).. En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het de J-252 en had aan de linkerkant geen sqn-badge. Spotten en vergaderen is tergelijkertijd lastig maar ik had de J-252 genoteerd in mijn aantekeningen.
Het zou een opmerkelijk wederopstanding zijn van de J-252, die op op 4 oktober 1983 op Leeuwarden verongelukte... uitgerekend omdat de barrier niet goed werkte. Hoe ironisch.
Bijna goed, de barrier werkte prima, alleen de haak niet, vergeet het nooit weer, was om 7 uur in de ochtend, een boel kabaal en ineens was het stil.
Was iets met de haak mis in die tijd, kreeg lift oid.