En ik neem aan dat je bedoeld dat alles dan in orde was .B767-300ER wrote:Door de AIVD was deze man een paar jaar geleden nog positief getest
jaSPL wrote:En ik neem aan dat je bedoeld dat alles dan in orde was .B767-300ER wrote:Door de AIVD was deze man een paar jaar geleden nog positief getest
Groeten Martijn
Ik vermoed dat die link "het laatst uitgezonden journaal" herbergt. Dat is dus nu het Jeugdjournaal , maar straks het Acht-Uur-journaal.Je post een link naar het jeugdjournaal?
De eerste die vertrekt is de PH-HST.B767-300ER wrote:Wanneer gaat welke?Roel wrote:En de tijden waarop de HSS en de HST terug keren naar GOL:
30SEP2009 HV051 P 73H 21:00 01:35/1 AMS LPA
01OCT2009 HV051 P 73H 02:20 10:45 LPA CNF
28OCT2009 HV051 P 73H 21:00 01:35/1 AMS LPA
29OCT2009 HV051 P 73H 02:20 10:45 LPA CNF
Tijden overigens UTC.
Beetje late reactie, maar had wat problemen met mijn internet (en vooral de hele computer), maar Julio P. zou volgens Netwerk van gisteren ten tijde van de dodenvluchten een marinevlieger zijn geweest (en zo staat hij ook in de Argentijnse archieven). Voor zover ik heb begrepen werden die vluchten altijd met Hercs uitgevoerd, en AFAIK waren die van de luchtmacht (begreep ik uit Vulcan 607). Nu kan ik me wel voorstellen dat ze die Hercs bij die vluchten marinejagers meestuurden om eventueel te zorgen voor een vrije drop-zone (er zou eens net op het droppingpoint een schip varen die al de tegenstanders zou redden), maar dat J.P. zelf de dodenvluchten uitvoerde lijkt mij niet zo zeker.Stratofreighter wrote:Ik vermoed dat die link "het laatst uitgezonden journaal" herbergt. Dat is dus nu het Jeugdjournaal , maar straks het Acht-Uur-journaal.Je post een link naar het jeugdjournaal?
Dan maar effe deze clip van 1 minuut 34, en die is zeker niet van het Jeugdjournaal...
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-570299/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met uitzondering van de CPH-INN zal de rest wel gedaan worden met Nederlandse kisten op W-vluchten?Roel wrote:Wintersport Nederland:
Amsterdam - Innsbruck 7x
Eindhoven - Innsbruck 1x
Rotterdam - Friedrichshafen 1x
Rotterdam - Grenoble 4x
Rotterdam - Geneve 4x
Rotterdam - Innsbruck 7x
Rotterdam - Salzburg 8x
Amsterdam - Rovaniemi 1x
Wintersport Europa:
Brussel - Innsbruck 3x
Brussel - Salzburg 2x
Hamburg - Innsbruck 5x
Berlijn - Innsbruck 4x
Kopenhagen - Innsbruck 5x
Billund - Geneve 1x
1 toestel uitgeleased aan Sun Country, iemand daarover meer informatie?
Volgens mij gebeurt dat in PRG bij CSA, dat moet ingepland worden en daar komt wel een ruime speling bij kijkenphkza wrote:Afgelopen week gevlogen met de PH-HSA. Daarin zit nog geen werkend inflight entertainment systeem (zowel audio als video). Volgens de bemanning moet het IFE-systeem nog worden ingebouwd, aangezien het de nieuwste kist is in de vloot. Nu de vraag: als een kist per 1/7/2009 al in dienst is (dus ruim 4 maanden), wanneer en door wie wordt er dan IFE ingebouwd? En is dat bij alle toestellen zo gegaan?
Ze halen de IFE-systemen voor de nieuwe kisten uit de oude kisten die er de komende tijd uitgaan i.v.m. vlootvernieuwing (Stukje kostenbesparing). De HZA is inmiddels al buiten dienst en er zal dus binnenkort wel een nieuwe kist vliegen met het IFE-systeem uit de HZA.phkza wrote:Afgelopen week gevlogen met de PH-HSA. Daarin zit nog geen werkend inflight entertainment systeem (zowel audio als video). Volgens de bemanning moet het IFE-systeem nog worden ingebouwd, aangezien het de nieuwste kist is in de vloot. Nu de vraag: als een kist per 1/7/2009 al in dienst is (dus ruim 4 maanden), wanneer en door wie wordt er dan IFE ingebouwd? En is dat bij alle toestellen zo gegaan?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more