Moderator: gatso76
![]() ![]() |
Mag ik een Nederlandse vertaling van dit berichtje.Mijn Engels is niet zo heel goed, en dus begrijp ik hem niet helemaaltonjochems wrote:FRA out of de-icing fluid type 4, stock for max 1 hour of Type 2 . Airport expects snow as from 1900 with closure of FRA as from 2000 local. Reopening of FRA depending of arrival of fluid.
Could result in some diversions to AMS.
LN-RRF on the OSL service.Chris Veringa wrote:anyone for a registration on the SAS 737-800 present at 1945.
De luchthaven van Frankfurt heeft geen voorraad de-icing fluid nummer 4 meer, en voor nummer 2 is er nog maximaal 1 uur voorraad. verwacht wordt dat er vanafanf 1900 uur weer sneeuw gaat vallen in FRA,en dat vanaf 2000 uur daarom FRA dichtgaat totdat er weer nieuw de-ice middel is. DIt kan de oorzaak zijn dat er vluchten naar FRA wellicht gaan uitwijken naar AMSplane66 wrote:Mag ik een Nederlandse vertaling van dit berichtje.Mijn Engels is niet zo heel goed, en dus begrijp ik hem niet helemaaltonjochems wrote:FRA out of de-icing fluid type 4, stock for max 1 hour of Type 2 . Airport expects snow as from 1900 with closure of FRA as from 2000 local. Reopening of FRA depending of arrival of fluid.
Could result in some diversions to AMS.![]()
En wat betekenen de type's bij het de-icing ? Lees hier type 2 en 4, wat houd dat in?
Dank je wel, wel wat geleerdB767-300ER wrote:De luchthaven van Frankfurt heeft geen voorraad de-icing fluid nummer 4 meer, en voor nummer 2 is er nog maximaal 1 uur voorraad. verwacht wordt dat er vanafanf 1900 uur weer sneeuw gaat vallen in FRA,en dat vanaf 2000 uur daarom FRA dichtgaat totdat er weer nieuw de-ice middel is. DIt kan de oorzaak zijn dat er vluchten naar FRA wellicht gaan uitwijken naar AMS
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more