Moderator: gatso76
Mag ik een Nederlandse vertaling van dit berichtje.Mijn Engels is niet zo heel goed, en dus begrijp ik hem niet helemaaltonjochems wrote:FRA out of de-icing fluid type 4, stock for max 1 hour of Type 2 . Airport expects snow as from 1900 with closure of FRA as from 2000 local. Reopening of FRA depending of arrival of fluid.
Could result in some diversions to AMS.
LN-RRF on the OSL service.Chris Veringa wrote:anyone for a registration on the SAS 737-800 present at 1945.
De luchthaven van Frankfurt heeft geen voorraad de-icing fluid nummer 4 meer, en voor nummer 2 is er nog maximaal 1 uur voorraad. verwacht wordt dat er vanafanf 1900 uur weer sneeuw gaat vallen in FRA,en dat vanaf 2000 uur daarom FRA dichtgaat totdat er weer nieuw de-ice middel is. DIt kan de oorzaak zijn dat er vluchten naar FRA wellicht gaan uitwijken naar AMSplane66 wrote:Mag ik een Nederlandse vertaling van dit berichtje.Mijn Engels is niet zo heel goed, en dus begrijp ik hem niet helemaaltonjochems wrote:FRA out of de-icing fluid type 4, stock for max 1 hour of Type 2 . Airport expects snow as from 1900 with closure of FRA as from 2000 local. Reopening of FRA depending of arrival of fluid.
Could result in some diversions to AMS.
En wat betekenen de type's bij het de-icing ? Lees hier type 2 en 4, wat houd dat in?
Dank je wel, wel wat geleerdB767-300ER wrote:De luchthaven van Frankfurt heeft geen voorraad de-icing fluid nummer 4 meer, en voor nummer 2 is er nog maximaal 1 uur voorraad. verwacht wordt dat er vanafanf 1900 uur weer sneeuw gaat vallen in FRA,en dat vanaf 2000 uur daarom FRA dichtgaat totdat er weer nieuw de-ice middel is. DIt kan de oorzaak zijn dat er vluchten naar FRA wellicht gaan uitwijken naar AMS
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more