waarschijnlijk wordt het wel gedoofpot, de situatie hier een beetje kennende. Dat dit een keer zou gebeuren zat er al heel lang aan te komen, gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen...skycruiser wrote:Dit is een heel serieus incident overigens, en had heel erge gevolgen kunnen hebben. Nota bene een CAT (2) approach, ATC is met dergelijke omstandigheden nóg aandachtiger bezig met de afhandeling! Dat het busje daar stond, en de 747 cleared to land zou zijn geweest, had nooit gemogen. Of, het busje is de baan op gereden zonder toestemming van de toren.
Iemand kan waarschijnlijk 'de zak' verwachten!
Grt,
Eric
[ Post made via Mobile Device ]
Dat zijn serieuze uitspraken. Je maakt me nieuwsgierig, heb je meer info, evt. privé? Doofpot gaat overigens al niet meer, het staat reeds op Internet. Hoe men met de uitslag van een onderzoek omspringt is wat anders. Het niet aan de grote klok hangen betekent niet automatisch dat er niet geleerd wordt natuurlijk (maar als er niet geleerd wordt is dat ernstig).JetStar2 wrote:waarschijnlijk wordt het wel gedoofpot, de situatie hier een beetje kennende. Dat dit een keer zou gebeuren zat er al heel lang aan te komen,
Als de voorvallen komen door slechte regels, dan wel ja. Als ze ergens anders door komen is dit niet logisch.Gonzo wrote:waarbij de regels naar alle waarschijnlijkheid aangepast gaan worden.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more