Blijkbaar lopen alle lease contracten ten einde en dan loopt de motor droog ... En dan komt de sanering hard om de hoek kijken en blijft er, zo is de verwachting maar 1 F50 over van de gehele vloot ...Juul wrote:Weet iemand iets meer over het verhaal op luchtvaartnieuws over een eventuele doorstart met nog maar 1 F50?
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=33800" onclick="window.open(this.href);return false;
Is zo goed als definitief denk ik. Als ze zich nu al in deze situatie bevinden, zijn er niet zo heel erg veel manieren om er nog heelhuids er vanuit te komen.Hurricane wrote:Het is nog niet definitief maar de vooruitzichten zijn dus niet al te rooskleurig
Dit hangt volgens mij af van dat NATO ACMI contract, als die niet in stand blijft is het kompleet over en sluiten (en dat is momenteel nog niet bekend wat de uitkomst is) en ik vraag me wel af of je een airline (lees: 1 a 2 kisten in operatie) kan houden op 1 contract (maar dit is just m 2 cents)flying_kiwi wrote:en dat de doorstart zal met maar een F50 en 18 man zijn.
Dat contract is niet voor de hele NAVO, dat geldt alleen voor de Noren.Hurricane wrote:Dit hangt volgens mij af van dat NATO ACMI contract,
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more