Nee.CURAviation wrote:Oke bedankt voor de uitleg B767-300ER, dat verklaart een hoop. De 767's blijven dus zeker tot januari 2011 in de vloot. Pas tegen het einde van dit jaar (november/december) kunnen we het eerste vervangend toestel voor de 767's verwachten, iets in die richting?
CURAviation
Dat staat er ook niet. Je leest wat je wil lezen, maar dat staat er niet.
Wat staat er wel:
- Er is nog geen beslissing genomen over vlootvervanging.
- De 4x B767 vliegen zowiezo tot jan 2011 door, wellicht nog langer. 2012, 2013 behoren tot de mogelijkheden. De MCI, MCL en MCM zijn volledig eigendom en zolang ze het nog goed doen zullen ze niet vervangen worden. De MCJ is lease, en die kan elke keer makkelijk met een half jaar verlengd worden.
Als er dan duidelijkheid komt, hoeven ze op deze manier maximaal maar een half jaar te wachten voordat vervanging plaatsvindt.
Het is dus flauwekul om te stellen dat:
Dat is namelijk nergens op gebaseerd.(hoogstens een wens ) En ik zou er ook maar niet vanuit gaan als ik jou was, de huidige 767'jes doen het nog prima. En die gaan 2011 makkelijk halen.CURAviation wrote: Pas tegen het einde van dit jaar (november/december) kunnen we het eerste vervangend toestel voor de 767's verwachten, iets in die richting?