Voorspellende gave?? Want Skyservice staat momenteel aan de grond vanwege betalingsachterstanden en datXBag wrote:Zoals het er deze week naar uit ziet, wordt het als volgt;
3x eigen 737; PH-TFA, B, C.
2x lease 737 van Miami Air; waarschijnlijk N738MA en N739MA.
3x eigen 767; PH-AHQ, AHX, AHY.
De 757 gaat (momenteel) zeer waarschijnlijk niet door.
Ook zal er op korte termijn een oplossing moeten komen voor de 767's, aangezien de PH-AHY aan zijn maximum start en landingen komt, en deze binnenkort een C check moet ondergaan. Als het even kan wordt deze kist nog voor de C-check er uit gezet.
Hoe het zit met de Thomson 767 en de PH-TFD die dit jaar zouden komen heb ik geen nieuws.
Ik zat al te wachten op je reactie76-er wrote:Lees ik dat goed? 2-4-2? Dit is niet zo best voor de gezondheid van waarde -300ER. .
Da's wel goed. Bij KLM krijg je maar 31'' achterin. Kan je nagaan76-er wrote:Van inches etc heb ik geen verstand, maar ik had begrepen dat in de veelgeroemde MCJ 2-4-2 achterin de beenruimte wat meer was dan standaard in eco. Die 36" in CC, is dat dan bij 2-3-2 of 2-4-2?B767-300ER wrote: Maar wel 33" in Economy en 36" in Comfort.... Nu jullie weer
76-er wrote:Van inches etc heb ik geen verstand, maar ik had begrepen dat in de veelgeroemde MCJ 2-4-2 achterin de beenruimte wat meer was dan standaard in eco. Die 36" in CC, is dat dan bij 2-3-2 of 2-4-2?B767-300ER wrote: Maar wel 33" in Economy en 36" in Comfort.... Nu jullie weer
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more