De bedoeling is dat Emirates op AMS blijft vliegen ...Alpha4Delta wrote:Hallo,
is hier iemand die weet wat Emirates misschien in de toekomst gaat doen. Aangezien ik het in de summer shedule heb geplaatst, zijn er al wat meningen over verdeeld.
Mijn vraag is hierom wat Emirates gaat doen hier. Gaan ze hun routes vergroten? Blijft het bij 1 per dag?
Grote dank voor jullie aandacht en ik hoop hier meer over te weten te komen.
No offence maar EK vliegt met de -861 ; de -842 is van Qantas dus dan word het een Qantas kist die in EK-kleuren vliegtAlpha4Delta wrote:A380-842 van Emirates
Mijn excuus . Allebei zijn ze mooi om te zienHurricane wrote:No offence maar EK vliegt met de -861 ; de -842 is van Qantas dus dan word het een Qantas kist die in EK-kleuren vliegtAlpha4Delta wrote:A380-842 van Emirates
Boek eens een tripje naar Londen Heathrow toe dan zie je er wel meer dan 2.Alpha4Delta wrote:Mijn excuus . Allebei zijn ze mooi om te zienHurricane wrote:No offence maar EK vliegt met de -861 ; de -842 is van Qantas dus dan word het een Qantas kist die in EK-kleuren vliegtAlpha4Delta wrote:A380-842 van Emirates
Inderdaad, ben afgelopen week 4x op Heathrow geweest, (1x Arrival van Ams, 1x Departure van Lhr) en dan zie je ze alle 3 wel.mipo72 wrote: Boek eens een tripje naar Londen Heathrow toe dan zie je er wel meer dan 2.
denk aan de SQ/QA/UAE.
Grt,
Michel
Of het echt zin heeft kan ik niet zeggen, maar het aantal Nederlanders dat van Dusseldorf gebruik maakt blijft onverminderd hoog. Voor velen is het nog steeds een betere optie (dichterbij en goedkoper) dan Amsterdam.Edwin AN124 wrote: Emirates zit naar Dusseldorf inderdaad vol met Nederlanders. Ze gaan daarom over van de A330 naar de A340 op de vlucht die in de avond aankomt.
Vraag mij wel af of dat veel zin heeft nu Nederland ook wordt aangedaan door Emirates.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more