¿Que? Het ligt er maar aan wat voor soort luchtvaartfotografie je beoefent. Zo algemeen zou ik het dus niet stellen... Caravelle fotografeert nu alleen maar op Schiphol en uitrollende kisten en zo, maar zoals je zelf al zegt: als zijn ambitie en mogelijkheden toenemen kan er dus wel degelijk opeens 8fps+ nodig zijn.bvdboomen wrote:8fps+ heb je nauwelijks nodig voor luchtvaartfotografie.
Hé André,Caravelle wrote:...
Met een nieuwe camera wil ik er zeker meer uithalen. Ben heel benieuwd hoe het is om met raw bestanden te werken. Maar de vraag blijft bij mij steeds weer terugkomen. Hoe pak je dat aan en met welk programma kom je hiermee het beste voor de dag. ...
Ik doelde dan ook op de manier van fotograferen van Caravelle. Excuses als daar onduidelijkheid over ontstaan is.pjotrtje wrote:¿Que? Het ligt er maar aan wat voor soort luchtvaartfotografie je beoefent. Zo algemeen zou ik het dus niet stellen... Caravelle fotografeert nu alleen maar op Schiphol en uitrollende kisten en zo, maar zoals je zelf al zegt: als zijn ambitie en mogelijkheden toenemen kan er dus wel degelijk opeens 8fps+ nodig zijn.bvdboomen wrote:8fps+ heb je nauwelijks nodig voor luchtvaartfotografie.
Hoi Roger,RogerS wrote:Als je dat(op korte termijn) van plan bent, heb ik mogelijk wel belangstelling. Heb inmiddels de 7D, maar deze valt me toch enigzins tegen.Bij een flinke crop, heb ol soms hinder ondervonden van de ruisonderdrukking. Resultaten van de 50D zijn net iets beter bij extreme crop. AF van de 7D daarentegen is weer veel beter dan de 20/30/40 (maar de 50 komt in de buurt). Had ik dit geweten, dan was ik voor de 50D ipv de 7D gegaan. Maar ja, het is nu eenmaal zo.Caravelle wrote:Mischien dat ik de 28-300 nog kan verkopen en een kleinere (walk around lens) er voor terugkoop.
groet André
Gr Roger
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more