Jij eerstMaartje wrote:Doe 'ns lief!
Board??Gonzo wrote:Besluit ligt bij de board en meer kan ik ff niet zeggen.
a.k.a. directie AF/KL.B767-300ER wrote: Board??
6. Martinair passage gaat naar Transavia (tijdelijk incl. de B767's, op termijn te vervangen met KL/AF groep compatibel materiaal), Martinair Cargo blijft als merk bestaan.Maartje wrote:1. De vluchten van Martinair worden zo goed als overgenomen door KLM.
2. Martinair wordt samengevoegd met Transavia als 1 maatschappij.
3. Martinair gaat alsnog zelfstandig verder met een paar vliegtuigen.
4. Martinair stopt helemaal en wordt niet door KLM/Transavia overgenomen.
5. Arkefly neemt alle vliegtuigen, personeel en vluchten over van Martinair.
6. ???
Laat Transavia maar even helemaal uit beeld, meer zeg ik niet.pjotrtje wrote:6. Martinair passage gaat naar Transavia (tijdelijk incl. de B767's, op termijn te vervangen met KL/AF groep compatibel materiaal), Martinair Cargo blijft als merk bestaan.Maartje wrote:1. De vluchten van Martinair worden zo goed als overgenomen door KLM.
2. Martinair wordt samengevoegd met Transavia als 1 maatschappij.
3. Martinair gaat alsnog zelfstandig verder met een paar vliegtuigen.
4. Martinair stopt helemaal en wordt niet door KLM/Transavia overgenomen.
5. Arkefly neemt alle vliegtuigen, personeel en vluchten over van Martinair.
6. ???
Daar ben ik het helemaal mee eens, idd Cargo blijft een zelfstandige divisie daar is nooit twijfel over geweest. Zie nu ook maar weer dat de MPS naar SPL komt om de gelederen bij Cargo uit te breiden. Wat ik al eerder heb gezegd voordat er rare speculaties komen doordat bepaalde kranten hier ook mee lezen, laten wij even wachten tot volgende week. Het is afgelopen week binnen MP al meerdere keren gezegd dat er teveel wordt gespeculeerd en dit heeft zijn neerslag op de gemoederen binnen MP, volgens de directie. (Volgens mij komt dat door iets anders ). Daarnaast wordt er veel door MP personeel hier geschreven en ook daar zijn ze bij MP niet echt blij en dit iz echt zacht uitgedrukt.ehusmann wrote:Het hele lijstje is nogal onzin, omdat het volledig voorbijgaat aan het feit dat Martinair ook een vrachtdivisie heeft. Volgens mij is de consensus al tijden dat die divisie wel blijft bestaan, wat er ook met de passagiersdivisie gebeurt. Optie 1 t/m 5 zijn dus niet realistisch.
Erwin
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more