De 4 freigters van KLM zijn al over naar MP, ze vliegen namelijk al geruime tijd onder de AOC van MP....ErikFB wrote:Dus kunnen we gevoegelijk aannemen dat de 4 freighters van KLM ook overgaan naar MP ( al dan niet in KL of MP c/s) en dat MP ook de vrachtvluchten van KL in zijn geheel erbij krijgt.
Juist!! En als "Parijs" dat nu ook eens in gaat zien gaat het de goede kant op. En dat beginnen ze nu door te krijgen....ErikFB wrote: Dan heb je dus een ijzersterke vrachtdivisie in handen.
.. We hebben het hier al eerder over gehad ..B767-300ER wrote: En ik verwacht het volgende:
Alle vrachtactiviteiten zullen ondergebracht worden onder MP. (al dan niet met AF/KLM kisten )
Wow, na een jaar lijken we het dan toch nog eens te worden....B767-300ER wrote:En ik verwacht het volgende:
MP wordt de Cargo-Carrier van de AF-KLM groep. Alle vrachtactiviteiten zullen ondergebracht worden onder MP. (al dan niet met AF/KLM kisten
Passage naar KLM, met aanpassingen aan het routenetwerk.
En ook hier steun ik je in. Het is vaker gemeld, dit is een speculeer topic zonder banden met welke maatschappij dan ook. Het kan best zijn dat sommige berichten hier door mensen als pijnlijk kunnen worden ervaren en dat is spijtig. De waarheid en werkelijkheid zijn soms hard en het zou onzinnig zijn om daarvoor censuur in te voeren. Tenzij het natuurlijk specifiek bedoeld is om mensen te kwetsen, maar volgens mij is dat hierboven niet aan de orde.B767-300ER wrote:Daarbij is dit het "Martinair praat/discussie/speculeer corner" en begon ik mijn tekst dan ook met de zin: "En ik verwacht het volgende:"...
Bedankt voor je verhelderende uitleg, zo is het inderdaad bedoeld en bedoelde ik het ook, je verwoord het precies goedehusmann wrote: En ook hier steun ik je in. Het is vaker gemeld, dit is een speculeer topic zonder banden met welke maatschappij dan ook. Het kan best zijn dat sommige berichten hier door mensen als pijnlijk kunnen worden ervaren en dat is spijtig. De waarheid en werkelijkheid zijn soms hard en het zou onzinnig zijn om daarvoor censuur in te voeren. Tenzij het natuurlijk specifiek bedoeld is om mensen te kwetsen, maar volgens mij is dat hierboven niet aan de orde.
Erwin
Idd 22-9 komt deze weer uit de schuur i.v.m onderhoud rond 05:00 zulu.B767-300ER wrote:En geheel iets anders, staat de MCM in de schuur voor onderhoud of voor een Technisch Probleem?
Ik mis deze week een hoop vluchten van MP (MCO maandag, AUA maandag, MBA dinsdag, AUA en CUR woensdag en vandaag)
Bank_angle tot nu toe heb je nog geen één opmerking geplaatst die toevoegende waarde heeft m.b.t. deze discussie. Ongegrond kom je met de stelling dat er A330's genoeg in de woestijn staan, Amsterdam Airlines wel eens met één A330 vluchten zou kunnen overnemen en daarnaast zit je mensen meer af te zeiken dan nuttige informatie te geven.Bank_angle wrote:Meneertje B767-300Er is wel vaker snel op zijn pikkie getrapt!
Lekker gefundeerde opmerking van iemand met ECHT verstand van zakenBank_angle wrote:Meneertje B767-300Er is wel vaker snel op zijn pikkie getrapt!
Spoed betekent niet dat ze ook met spoed geleverd worden, er zit nog een leasecontract aan de 767's.Maartje wrote:Waarom is de bestelling van KLM voor 3x A330's met spoed besteld?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more