Martinair wil dat heel graag maar volgende week wordt dit pas bekend gemaakt.Maartje wrote:Zal Martinair volgendjaar met de eigen kleuren en personeel blijven vliegen of 100% blauw?
Maartje wrote:Waarom is de bestelling van KLM voor 3x A330's met spoed besteld?
Als sommige mensen nou stoppen met zeuren, wordt het hier stukken leuker!Bank_angle wrote:Meneertje B767-300Er is wel vaker snel op zijn pikkie getrapt!
Dat zijn er minstens twee, en zo te zien zijn het er zelfs drie (3x A330 van ILFC??) of is dat weer een nieuwe bestemming?Boudewijn van Oirschot wrote:Ik weet niet of dit al eerder gediscussieerd is hier. Dus ik vraag het maar even.
Stel, KLM neemt wat vluchten over naar het Caribisch gebied. Hebben ze dan genoeg toestellen klaar staan om deze bestemmingen aan te kunnen vliegen.
Er zijn natuurlijk nog wel één A330 (PH-AOM) op komst voor KLM. Want ik neem aan dat de A330 naar o.a. MCO en CUN zullen gaan vliegen?
Zie "Inside the Hangars": staat voor een grote beurt in Hangaar 10...B767-300ER wrote:En geheel iets anders, staat de MCM in de schuur voor onderhoud of voor een Technisch Probleem?
Ah mid 2011 al. Dan kunnen ze wat je in een vorig bericht al aangaf evt. met een KLM sticker gaan vliegen. Ik dacht dat het nog een aantal jaar zou duren voordat de 767s eruit gingen (had 2013 in mijn hoofd )B767-300ER wrote:Daarbij weten we ook dat de lease van de MCJ, MCM, MCI en MCL mid 2011 aflopen....
Bij de verkoop van de MCM, MCI en MCL is een jaar(?) leasetermijn opgenomen.
De termijn waarin AFKLM verwachtte de vlootvernieuwing van MP te moeten kunnen regelen... In dat opzicht liggen ze goed op schema
Laatste berichten uit Franse kranten gaven aan dat AF met de full freighters zou stoppen, maar met belly door zou gaan. Een groot aantal bakken is inmiddels al weg (B777F naar Fedex, B747F naar AirBridge Cargo of stored). Wat er met de rest gaat gebeuren weet ik niet.ErikFB wrote:Is er uberhaupt iets zinnings te zeggen over wat de plannen zijn van AF mbt tot hun vrachttak. Blijven zij zelf vliegen of komt hier ook een verschuiving naar MP om zo de krachten te bundelen. Daaraan gekoppeld de vraag wat men gaat doen met de freighters van AF. Gaan deze mee in de merge of gaan deze kisten ( 747's en 777) in de lease / terug naar de lessor of eventueel ( erg zwart kijkend) naar de VS om daar opgeslagen te worden c.q. onderdelen te gaan leveren.
In augustus waren er nog 3 747-400ERF's actief (inmiddels alweer -1) en 2 777F's (gaan idd naar FedEx toe) dus dan is het gedaan met AFCargo toestellen. De BCF's jumbo's staan volgens mij nog steeds op XCR wachtend op een nieuwe eigenaar.ehusmann wrote:Laatste berichten uit Franse kranten gaven aan dat AF met de full freighters zou stoppen, maar met belly door zou gaan. Een groot aantal bakken is inmiddels al weg (B777F naar Fedex, B747F naar AirBridge Cargo of stored). Wat er met de rest gaat gebeuren weet ik niet.ErikFB wrote:Is er uberhaupt iets zinnings te zeggen over wat de plannen zijn van AF mbt tot hun vrachttak. Blijven zij zelf vliegen of komt hier ook een verschuiving naar MP om zo de krachten te bundelen. Daaraan gekoppeld de vraag wat men gaat doen met de freighters van AF. Gaan deze mee in de merge of gaan deze kisten ( 747's en 777) in de lease / terug naar de lessor of eventueel ( erg zwart kijkend) naar de VS om daar opgeslagen te worden c.q. onderdelen te gaan leveren.
Erwin
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more