Bron?B767-300ER wrote:Alle 4 zijn ze in feb2011 exit.
Bron?B767-300ER wrote:Alle 4 zijn ze in feb2011 exit.
Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Uitwerking ben ik heel benieuwd naar.76-er wrote:Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
dat ging over de AF freighters, niet over de 767'sMaartje wrote:Ik lees hier boven dat hun vliegtuigen per begin volgend jaar al vertrekken, dus dan is het niet zoals het nieuws item aan geeft per November 2011?
Wat wil je weten?76-er wrote:Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
Capaciteit....Maartje wrote:Kom op ArkeFly pak die touroperators!!!
Het verhaal over de AF-freighters is in dit topic en de dat van de saneringen van de KLM / MP / HV diverse malen al genoemd. AF zal zijn vrachttak afstoten c.q. onderbrengen bij MP. De 74 F's en 77F's zijna bijna allemaal al verkocht of staan in storage. Dus de vracht binen KL/AF zal vervoerd gaan voerden of in de belly's van de paxframes of via de MP-cargo divisie waar dus 4 747-ERF's vliegen, 7 MD-11's (F/CF) en dus 3 747-BCF's. Kortom in de vrachttak zitten alle nederlandse vrachtkisten en niets van AF.76-er wrote:Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
je gaat hier zowiezo al de fout in volgens mij, want AF heeft volgens mij zelfs nog maar 2 ERF's ondertussen.76-er wrote:Waar halen julllie al die AF-Cargo wijsheid vandaan? Kan nergens iets terugvinden anders dan dat ze voorlopig bij 2 T7s en 3 ERFs blijven. Bovendien: bij AFKL geen groei in cargo, dan ook niet bij MP..
Idd, de F-GUIA & -GUID zijn nog actief (heb die nog regelmatig voorbij zien komen op CDG in augustus, de -GUIC is verhuist naar een nieuwe eigenaar) als 747-400ERF. De F-GUOB & -GUOC zijn nog actief als B777F maar gaan, zodra ze nodig zijn, over naar FedEx.B767-300ER wrote:je gaat hier zowiezo al de fout in volgens mij, want AF heeft volgens mij zelfs nog maar 2 ERF's ondertussen.76-er wrote:Waar halen julllie al die AF-Cargo wijsheid vandaan? Kan nergens iets terugvinden anders dan dat ze voorlopig bij 2 T7s en 3 ERFs blijven. Bovendien: bij AFKL geen groei in cargo, dan ook niet bij MP..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more