Om dit even toe te lichtennick777 wrote:Maartje wrote:Vanaf begin volgend jaar kunnen wij nog 2 nieuwere 767's verwachten. Niet ter vervanging van de oudjes, maar als uitbreding. Dan neem ik aan dat er al touroperators die van Martinair naar ons overgestapt zijn. En ben ik dus wel benieuwd welke bestemmingen er bij komen en of een aantal route's qua frequentie uitgebreid gaan worden en dat dan al vanaf Maart volgend jaar!?B767-300ER wrote:gelukkig hebben we het hier niet over de IT maar over routentewerken (IT=shorthaul-ICa-longhaul)
Wat is je bron? Dus er zijn straks voor zomer 2011 3 ''nieuwe 767 OYI/../..'' 2 ''oude 767 AHQ/AHX''? Totaal dus 5.
Mogen nederlandse vliegers dan op een OO- reg. kist vliegen. Geen conflict met AOC?B767-300ER wrote:Heeft te malen met openingstijden van Natal of Fortaleza
Crew is geen probleem. JetAirFly en ArkeFly is beide TUI, dus dat matcht prima
Volgens mij levert de KLS onderhand al 50/50 aan Nederlandse toko's en buitenlandse toko's. Althans, dat was wat ze mij lieten zien toen ik er in 2008 was.Mick Janssens wrote:Inderdaad! Dit maakt echt helemaal niet uit! Vorig jaar is ook nog een groep afgestudeerden van de KLS naar Jetairfly gegaan!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more