B767-300ER wrote:Blijft nu weinig over naar de caribs, als enkelt ArkeFly, als KLm definitief beslist niet naar PUJ en CUN te gaan.
Helaas zit je bij ArkeFly ook vast aan hun hotels... En kan ik niet meer naar mijn favoriete hotelketen alhier...
Groeten uit PUJ
Misschien als je niet direct maar met een overstap vliegt?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Ik vlieg zelf gemiddeld 2 x per jaar met Arkefly naar Curacao, en daar verblijf ik dan gewoon bij kennisen. Ik boek dus helemaal geen hotel. Dus eerlijk gezegd zie ik niet in waarom je je eigen favoriete hotel niet zou kunnen boeken. Je moet dan alleen los van de vlucht boeken, bij het hotel zelf.
De reisorganisatie waar je nu mee reist zal vast wel andere vluchten gaan zoeken om hun reizen naar de dominicaanse aan te kunnen blijven bieden.
Misschien dat ze dan het zelfde hotel aanbod houden icm een Arke stoel, of ze regelen een andere airline.
Volgens mij bied KLM/AFR PUJ gewoon aan via CDG. (AFR B777).
Een IT is altijd veel goedkoper dan een Seat only + zelf hotel boeken.
De toeristen hotels in dit soort oorden zijn meestal erg prijzig per nacht.
Een reisorganisatie die een vast aantal kamers voor een heel seizoen afneemt kan dat meestal veel goedkoper aanbieden zeker buiten het hoogseizoen !
dutchbird.
Dat jij het probleem niet ziet wil niet zeggen dat het er voor mij niet is
Anderen
Ik ben het helemaal met je eens dat je altijd losse vluchten plus hotel kan boeken . echter zoals streep reeds aangeeft betaal je dan de hoofdprijs. Een complete pakketreis is in 99 van de 100 gevallen goedkoper dan een los ticket plus hotel. Natuurlijk kan je bij arke ook pakketreizen boeken. Echter mijn hotelketen is van Thomas Cook, dus zal je die nooit bij Arke kunnen boeken. En al helemaal niet bij Arkefly.. (ja ik weet dat dat in belgië wel gebeurd). Of Neckermann voor martinair een andere vind betwijfel ik. Toen vorig jaar POP uit het routenetwerk van Martinair ging, vervielen daarmee ook de Neckermann reizen vanuit Nederland naar deze bestemming. Worden vanaf toen alleen nog maar via Brussel aangeboden. Het zou me niet verbazen dat dit met PUJ en CUNook gaat gebeuren als KLM definitief beslist hier niet op te gaan vliegen. En eerst naar Brussel om vanaf daar te vertrekken is voor mij geen optie. Mocht er wel een andere maatschappij gevonden worden, dan hoop ik niet op een air berlin of xlfranceofzo. 11 uur lang opgevouwen zitten in een 30' stoel..
Is PH-MPS al terug in Ams? Is deze geheel in Martinair kleurenschema?
76-er wrote:Bijna goed.
Op 18 november wordt MPS van de woestijn naar SEA gevlogen om een dag later door te gaan richting XMN. D en C check in China dus, retour AMS gepland op 15 januari. Wat er daarna gaat gebeuren is nog niet bekend, voorlopig mag ie nog altijd niet voor KL/MP aan de slag ivm opgelegde productieberperkingen vanuit Parijs.