Oke, thanks!B767-300ER wrote:En vanaf Zomerseizoen
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
_23____ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
Ik intussen wel via de blauwe grapevine: PUJ-CUN vanaf 2012.B767-300ER wrote:PUJ en CUN nog niets over gehoord.
SPL wrote:'Wij' zal vast Arkefly. Maar ze vindt het leuk om in wartaal te praten...
Groeten Martijn
Nou, met dit punt gaat het in 2011 helemaal goed komen. (overigens in de voorgaande 2 jaren ook al significante verbetering)ErikFB wrote:Laat eerst maar eens afwachten of TFL alles in kannen en kruiken kan krijgen gezien hun vloot
Ook weer erg kort door de bocht , dan wel complete onzin.B767-300ER wrote:Martinair heeft slechts 1 eigen 744F in gebruik. De ander 4 zijn van de KLM. (naja zit ingewikkelder in elkaar maar dat kan je hier teruglezen op voorgaande pagina's) Bezettingsgraden van de ERF's zijn vele malen hoger als toen de KLM ze alleen vloog in ieder geval.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more