Die had ik inderdaad ook niet echt verwacht.ehusmann wrote:Korean voor de CSeries
Wat betreft Hong Kong Airlines dat geloof ik ook nog niet helemaal, net even goed gekeken de order is gezet op de investeringsmaatschappij en niet direct op de naam van Hong Kong Airlines. Kan dus kloppen. Daarnaast net een launch customer voor de A319 NEO 40 stuks Frontier.ehusmann wrote:SAS voor 30 A320NEO
Garuda voor de A320NEO (weliswaar voor hun dochter)
Korean voor de CSeries
Alledrie geen orders die ik had verwacht om eerlijk te zijn.
Overigens heb ik erg mijn twijfels bij dat verhaal van Hong Kong Airlines. Ik geloof wel dat ze ze gaan bestellen, maar of die maatschappij ze uiteindelijk ook allemaal zal gaan afnemen betwijfel ik.
Erwin
En terecht, Ryanair heeft nu eenmaal belachelijke ideeën die niet altijd ten goede van de veiligheid komt.ehusmann wrote:Dat Ryanair ... En op dit moment worden Airbus en Boeing niet geringeloord, maar Ryanair. Die vinden geen luisterend oor bij de groten, dus moeten ze naar de kleine.
Zowel Boeing als Airbus nemen de C919 zeer serieus dat hebben ze al meerdere keren gezegd.ehusmann wrote:Niet weer een A380 order, dat is dezelfde order. Hainan is de moeder van Hong Kong AL. Als je de titels weghaalt hebben ze ook dezelfde kleuren
Dat Ryanair - COMAC is zeker geen broodje aap. Ze hebben een overeenkomst gesloten op Le Bourget om samen te gaan werken bij de ontwikkeling. En op dit moment worden Airbus en Boeing niet geringeloord, maar Ryanair. Die vinden geen luisterend oor bij de groten, dus moeten ze naar de kleine. Ik zie het er wel van komen om eerlijk te zijn.
Erwin
Ze moeten wel. Iedereen begrijpt dat als dat ding eenmaal vliegt en enigszins aan de eisen voldoet, het als warme broodjes over de toonbank gaat.... naar de Chinese maatschappijen. Daar gaan de helft van de Airbus en Boeing orders. Buiten China zal het afwachten zijn.Gonzo wrote:Zowel Boeing als Airbus nemen de C919 zeer serieus dat hebben ze al meerdere keren gezegd.
De uitsprak van samenwerken vind ik vreemd en het zou mij verbazen dat ze overstappen op een ander toestel.
De eisen die O'leary stelt bij Boeing en Airbus worden niet serieus genomen, deze man denkt af en toe dat hij de enige is die vliegtuigen kan bestellen.
Weten niet, maar wat ik begrijp zitten de stickers op alfabetische volgorde en zou het zo maar eens met een H kunnen beginnen....Gonzo wrote:Even iets anders, de A380 die beschadigd is op de eerste dag van PAS11 heeft een sticker op de romp afgedekt, weet iemand al wie dat eventueel kan zijn?
Hainan zou kunnen maar ben niet zeker.
Als we Airbus moeten geloven dan zijn het geen 10 A380's voor Hainian maar voor Air Hong Kong, zie toegevoegd stukje van Flightglobal:Gonzo wrote:Zojuist gehoord dat er weer 10 A380's verkocht zijn naar alle waarschijnlijkheid Hainan Air.
Nu even snel bij Airbus stand de champagne op gaan halen gezien er zojuist ook een order is getekend voor 200 A320NEO's hoorde iets van Air Asia.
Gonzo wrote:Air Hong Kong
Foutje sorry Hong Kong Airlines bedoel ik, echter voor mij is het nieuw dat Hainan en Hong Kong Airlines dezelfde zijn.ehusmann wrote:Nogmaals, Hainan en Hong Kong AL is een en dezelfde. De meeste van deze kisten zullen waarschijnlijk bij Hainan gaan vliegen, zoniet alle.
Let op: Hong Kong Airlines, niet Air Hong Kong, dat is namelijk wel een andere maatschappij.
Erwin
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more