MMM, zie toch liever gewoon de orginele c/s, echter hij ziet er niet slecht uit.Starbucks wrote:Wat als de pax-vluchten niet geschrapt werden????
Best strak moet ik zeggen:
Hoi Theotheowal wrote:hallo,
een vraagje. die 767's van MP zijn ongeveer 20 jaar en de arkefly 767's ahq en ahx ook. en de vloot van klm ( md11 en 747 zijn ook best oud)
maar waar ligt de grens van de leeftijd van de vliegtuigen, tot hoe lang mogen ze doorvliegen??
groet theo
MP 767's zijn gecertificeerd tot 130.000 uur inderdaad.B767-300ER wrote:Hoi Theotheowal wrote:hallo,
een vraagje. die 767's van MP zijn ongeveer 20 jaar en de arkefly 767's ahq en ahx ook. en de vloot van klm ( md11 en 747 zijn ook best oud)
maar waar ligt de grens van de leeftijd van de vliegtuigen, tot hoe lang mogen ze doorvliegen??
groet theo
Die grens ligt niet in jaren maar in vlieguren.
Op dit moment zijn de Martinair 767's gecertificeerd tot 130.000 vlieguren (of was het nou 110?)
KLM 747's tot 160.000
Etc Etc.
(BTW, de TFL 767 oudjes hebben nog minder dan 80.000 uren op de teller en zijn gecertificeerd tot 100.000, daarna moet er een soort van keuring plaatsvinden.)
Die mensen hebben een goed gevoel voor humorSilvester wrote:Toch wel opmerkelijk te noemen dat na al het gezeur van Air France mbt het gebruiken van de PH-MPS voor Martinair dat juist die PH-MPS 27jun-28jun een -All Air France- vlucht AMS-ORD-AMS heeft uitgevoerd.
Hij is inderdaad opmerkelijk echter zal naast de 5C vluchten wel vaker gaan gebeuren zover ik heb begrepen. Het gaat een soort "slet"worden van de club die door AF en KL gebruikt gaat worden wanneer nodig en mogelijk is.Silvester wrote:Toch wel opmerkelijk te noemen dat na al het gezeur van Air France mbt het gebruiken van de PH-MPS voor Martinair dat juist die PH-MPS 27jun-28jun een -All Air France- vlucht AMS-ORD heeft uitgevoerd.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more