Is of wordt het mogelijk om tickets voor deze vlucht te boeken? Ik zou er wel heel graag bij willen zijn namelijk!ErwinS wrote:The 30th of Oct. last service by MP 767 from PUJ. The 31th a flight through the Netherlands with a specially marked 767. Don't know if this will MCL.
arkeflyfan wrote:oh sorry! haha ik bedoelde die vlucht boven Nederland.
de 31e dus
Nope, only Schroder and his family and other bobo'sarkeflyfan wrote:oh sorry! haha ik bedoelde die vlucht boven Nederland.
de 31e dus
Bedankt B767-300ER, MP is en blijft een mooi product en nu de laatste maand van passage aanbreekt besef ik meer en meer hoe veel deze club voor mij heeft betekent. Het is jammer dat het zo gegaan is. Nu maar hopen dat we de MP kleuren blijven zien op de Cargo kisten maar ik ga de rode pakjes op SPL missen.B767-300ER wrote:Het is en blijft zonde dat deze mooie maatschappij er mee op houdt na 53 jaren.
Wie heeft er niet met ooit met Martinair gevlogen?
Ik vind het zonde dat dit product verdwijnt en wens alle betrokken medewerkers veel succes in hun toekomst, al dan niet binnen MP.
Ook jij Gonzo
Dat laatste maak ik me ook nog wel zorgen over. Het is geen geheim dat "vracht" en "Parijs" wat lastig samengaan.Gonzo wrote:Bedankt B767-300ER, MP is en blijft een mooi product en nu de laatste maand van passage aanbreekt besef ik meer en meer hoe veel deze club voor mij heeft betekent. Het is jammer dat het zo gegaan is. Nu maar hopen dat we de MP kleuren blijven zien op de Cargo kisten maar ik ga de rode pakjes op SPL missen.B767-300ER wrote:Het is en blijft zonde dat deze mooie maatschappij er mee op houdt na 53 jaren.
Wie heeft er niet met ooit met Martinair gevlogen?
Ik vind het zonde dat dit product verdwijnt en wens alle betrokken medewerkers veel succes in hun toekomst, al dan niet binnen MP.
Ook jij Gonzo
De positie van MP Cargo is redelijk sterk te noemen, echter het geeft geen garanties. De ringvaart protocol geeft wel wat houvast maar we hebben nu al genoeg beloftes gezien vanuit Parijs die niet nagekomen zijn. Vooralsnog ziet MP Cargo de toekomst rooskleurig tegemoet. Voorlopig blijven we met 5 747's vliegen en 1 voor Ad-hoc activiteiten samen met de 7 MD11's is dit naar mijn mening een redelijke sterke vloot die nog wel even in deze samenstelling door kan gaan.B767-300ER wrote:Dat laatste maak ik me ook nog wel zorgen over. Het is geen geheim dat "vracht" en "Parijs" wat lastig samengaan.Gonzo wrote:Bedankt B767-300ER, MP is en blijft een mooi product en nu de laatste maand van passage aanbreekt besef ik meer en meer hoe veel deze club voor mij heeft betekent. Het is jammer dat het zo gegaan is. Nu maar hopen dat we de MP kleuren blijven zien op de Cargo kisten maar ik ga de rode pakjes op SPL missen.B767-300ER wrote:Het is en blijft zonde dat deze mooie maatschappij er mee op houdt na 53 jaren.
Wie heeft er niet met ooit met Martinair gevlogen?
Ik vind het zonde dat dit product verdwijnt en wens alle betrokken medewerkers veel succes in hun toekomst, al dan niet binnen MP.
Ook jij Gonzo
Mij totaal niet bekend, dan gaan de vliegers van MP dus nog minder werken en laat MP Cargo vracht staan op SPL.ErwinS wrote:I've heard that both BCF's wich are still with MP are also planned to go onto the market for lease or return to the lease comp.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more