Ja, en een dagje ouder en "wijzer" geworden.B767-300ER wrote:Goh Gonzo, verandering van mening opeens?
Ga je mij nu vertellen dat de Franse bonden "om" zijn?Gonzo wrote:Misschien oud nieuws maar MP Cargo hoeft zicht niet meer te houden aan een X aantal vliegtuigen. Dit betekent dat de 9,3 vliegtuigen voor vracht zijn vervallen. ,
Ja, inderdaad zijn de Fransen om. Wat betreft de dry lease MP verdient daar wel goed aan dus zo erg is het nu ook weer niet. Gezien de huidige situatie op de vrachtmarkt is het nu ook niet echt erg dat deze twee kisten niet voor MP vliegen.B767-300ER wrote:Ga je mij nu vertellen dat de Franse bonden "om" zijn?Gonzo wrote:Misschien oud nieuws maar MP Cargo hoeft zicht niet meer te houden aan een X aantal vliegtuigen. Dit betekent dat de 9,3 vliegtuigen voor vracht zijn vervallen. ,
Wel makkelijk natuurlijk, eerst de overtollige vloot weg laten zetten in dry leases voor langere periode en dan opeens die betreffende regel laten vervallen.
VWB b74F's op de 2e hands markt, in Parijs hebben ze er nog wel een paar
B767-300ER wrote:Ga je mij nu vertellen dat de Franse bonden "om" zijn?
Wat wordt de volgende bestemming?76-er wrote:Ook CUN mag je aan dat lijstje toevoegen..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more