Welkom in 2012. Ik denk dat het op het moment andersom is. Als Europa nog wil meespelen in de wereld zullen we ons moeten schikken naar de wens van de Chinezen....ReneHenckens wrote: maar als China uiteindelijk mee wil gaan doen met het westen, dan zullen ze dit soort triviale dingen moeten laten vallen.
AF doesn't have a crown, so I wouldn't expect them back actually:(Nozem wrote:uhm dan mogen deze daar toch niet meer vliegen? :?n5205e00421 wrote:..en mogen we aannemen dat de KLM Asia B744's hun kroontje dan weer terug krijgen?
China heeft dit soort eisen al laten vallen (zeker nu China Airlines ook op PEK en PVG vliegt en de KLM Asia vliegtuigen ook al in PVG en PEK zijn gesignaleerd). Het is voor velen een raadsel waarom KLM dit nog doet. Echter, de meest waarschijnlijke verklaring is dat in het luchtvaartverdrag tussen Nederland en China nog staat dat dit moet gebeuren. Andere verklaring is dat ondanks het feit dat dit niet noodzakelijk is om boven China te vliegen, KLM denkt dat China hun werkwijze wel waardeert (en dat ze hierdoor een betere positie in China hebben). Uiteindelijk is het nog steeds zo dat wij (Nederland) iets (geld, investeringen) van China willen hebben.ReneHenckens wrote:Jammer. En eigenlijk belachelijk.
Dit doen ze puur om de Chinezen te vriend te houden, zodat ze boven China mogen vliegen. En die Chinezen weten dat.
Ik snap dat KLM heel graag die routes wil blijven vliegen, maar als China uiteindelijk mee wil gaan doen met het westen, dan zullen ze dit soort triviale dingen moeten laten vallen.
China hekelt de goede relatie Nederland - Taiwan. Maar dat wil niet zeggen dat wij onze producten moeten aanpassen.
Dit deel wel ja, bij deze. Overigens was er welgeteld één persoon die, zoals het hoort, een reportje indiende voor de moderators om dit te verzoeken...LJ wrote:BTW kan deze discussie niet beter verhuizen naar 't Praethuys?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more