En voor de sbs liefhebbers hier de hexcodesRob van R wrote:en allebei geland en visueel gecheckt
1845 1822T KL 7882 SJK 36R *K72 PHEZT
1845 1823T KL 7884 SJK 36R *K71 PHEZU
groet Rob van Ringelesteijn
PH-EZT : 484F7C
PH-EZU : 484F7D
Grt Twan
Moderator: gatso76
En voor de sbs liefhebbers hier de hexcodesRob van R wrote:en allebei geland en visueel gecheckt
1845 1822T KL 7882 SJK 36R *K72 PHEZT
1845 1823T KL 7884 SJK 36R *K71 PHEZU
groet Rob van Ringelesteijn
Planned withdrawal of the F100's is:nemaco wrote:Why does KLM keep the Fokker 100's so long while in May 2012 KLM has received all 5 additional Embraer's
B767-300ER wrote:Ze moeten toch ergens de stoelen van de 3 KLM 738's die tijdelijk naar HV gaan opzullen....
Verder wellicht ook onderhoud aan wat F70's. Er zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen.
Planned withdrawal of the F100's is:nemaco wrote:Why does KLM keep the Fokker 100's so long while in May 2012 KLM has received all 5 additional Embraer's
en nog wat ex-registraties voor de liefhebbers:oost spotter wrote:En voor de sbs liefhebbers hier de hexcodesRob van R wrote:en allebei geland en visueel gecheckt
1845 1822T KL 7882 SJK 36R *K72 PHEZT
1845 1823T KL 7884 SJK 36R *K71 PHEZU
groet Rob van Ringelesteijn
PH-EZT : 484F7C
PH-EZU : 484F7D
Grt Twan
Iedere Zomer?????nemaco wrote:KLM verhuurt iedere zomer circa 3 toestelleen aan HV dus dat argument gaat niet op maar iig dank voor het meedenken!
B767-300ER wrote:Ze moeten toch ergens de stoelen van de 3 KLM 738's die tijdelijk naar HV gaan opzullen....
Verder wellicht ook onderhoud aan wat F70's. Er zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more