Als jij toch eens bij elke maatschappij op de Fleet management afdeling kon zitten maakte alle maatschappijen winst!!!Berven wrote:DXB, 76-er. Ik denk daarom Dubai nu wel zo populair is onder Nederlanders, meestal voor 6 dagen heen gaan. Ik denk op dit moment een 737-800 nog wel voldoende is, maar als er meer toerisme trekt, dan is er misschien een mogelijkheid voor ArkeFly of Transavia paar aantallen 737-900ER's of 737-9MAX aan te schaffen voor deze routes. Want Transavia zou best wel verder kunnen vliegen naar bepaalde steden zoals New York of zoiets, die meestal meer citytrippers trekt. Ik had eigenlijk niet op gerekend dat HV naar Dubai zou vliegen. HV heeft in het verleden wel een tussenlanding in Sjarah gemaakt om verder te vliegen naar Kathamandu met een 757.
Ik denk dat HV wel interesse heeft om in de toekomst paar tientallen 737MAX's aan te schaffen.
Ik las dit verder maar, schijnt dat de mogelijkheden om naar Dubai te komen behoorlijk beroerd zijn, maar nogmaals: niet uit eigen ervaring, stond in een reisverslag.76-er wrote:BS. Kom er bijna wekelijks en SHJ is een compacte, gemakkelijke luchthaven. Korte loopafstanden, kort taxiën, niet druk. Alleen 's avonds als de complete Air Arabia vloot op stap gaat is het bij de ingang van de terminal druk. Dan moeten er teveel mensen door te weinig poortjes.
Komen deze in het Franse register, of is het voor een korte termijn ?Roel wrote:Overigens zullen de PH-HZD en PH-HZO net als vorig jaar langere tijd voor transavia.com France (TO/TVF) gaan vliegen.
Blijven "PH" geregistreerd. Weet niet hoe lang de kisten in Frankrijk blijven. Voor de details:cHabu wrote:Komen deze in het Franse register, of is het voor een korte termijn ?Roel wrote:Overigens zullen de PH-HZD en PH-HZO net als vorig jaar langere tijd voor transavia.com France (TO/TVF) gaan vliegen.
Niet als bestemming, alleen als tussenstop naar KTM.Berven wrote:Volgens mij vliegt OR ook naar SHJ!
Echt waar? http://www.arkefly.nl/vliegtickets/sharjah-dubai.aspxB767-300ER wrote:Niet als bestemming, alleen als tussenstop naar KTM.Berven wrote:Volgens mij vliegt OR ook naar SHJ!
OR vliegt AMS-SHJ-KTM-SHJ-AMS (en met een betje tegenwind ook neg eens een landing op BOJ)
Op SHJ wordt ALLEEN een tankstop gemaakt.
Verder vliegt OR AMS-DXB-BOJ-AMS. Bourgas in dat geval alleen een tankstop.
Je opmerkingen over vlootplanningen raken echt kant nog wal en gaan nergens over.
Je hebt werkelijk geen idee over de bezettingsgraden van deze/diverse vluchten. Praat er dan ook niet over
Straks gaat Corendon weer met een 773 7x per week naar Cancun.
Ik kan je vertellen dat TFL geen 739's gaat bestellen, ook niet in de MAX uitvoering.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more