Ik heb je quotes nog eens doorgelezen, en dat gelezen hebbende richt ik volgens mij mijn pijlen niet steeds niet op de op de KLM, maar op AF/KLM. OF doel je enkelt op het woordje "eens" waarbij ik reageerde op de stelling van een ander over de KLM? Want als dat het enige is wat je kan vinden, chapeau.Coati wrote:B767-300ER wrote:Het gaat er bij mij gewoon moeilijk indat je als directie van zon groot bedrijf de belangen van de interne concurrentie zo zwaar laat wegen dat de externe concurrentie de winnaar is. Dat is naar mijn idee een stukje mismanagment wat er nu in resulteerd dat het ringvaartakkoord wat vorig jaar gesloten is en alle partijen met hun volle verstand is getekend nu weer op de schop moet met de 300 Mp vliegers alsde dupe. Die mogen enkelt slikken of stikken.Zie hierboven. Voel mij niet aangesproken maar ik reageer wel graag op opmerkingen die in mijn ogen gewoon niet kloppen. Zou jij ook doen.B767-300ER wrote:Eens!wingview wrote:In short, ik vind dat KL er een enorm zooitje van gemaakt heeft wat MP betreft, al jaren geleden. Jammer!
De interne strijd om hoeveel vrachtbakken wie mag hebben binnen de gehele AF/KLM groep heeft er mede voor gezorgd dat de externe concurentie zich rot lacht. Bij mijn weten is dat nog steeds de directie die dat bepaald, en dat is dus niet de directie van MP. Maar we zijn bang voor de witte vakbonden, dus gaan wel liever intern discusieeren en pappen en nathouden ipv de externe concurentie te lijf te gaan. Dat is iets waar ik me mateloos aan irriteer. Niks ongefundeerds aan. Of zie jij dat anders?
Zolang de saudis in Nairobbery bloemen staan te laden naast de MP M11's/744's en de lufti's vanaf Zuid Amerika hetzeldfde doen, om deze vervolgens naar de thuishaven van MP te vervoeren dan zit er iets niet goed in de organistatie van de AF/KLM holding. En wie is daar vernatwoordelijk voor? Juist.. En als jij vind dat het niet klopt, wat klopt er dan niet aan?
Wat me verder irriteerd is dat er vorig jaar het RVA is afgesloten, en dat dat nu weer zo de Noordzee ingeworpen wordt, zonder enig vorm van overlge met het VNV of wie dan ook., De MP vlieger als grootste slachtoffer. Een snelle rekensom leert mij zon 60-80 man boventalligheid door het laatste besluit. (precieze aantallen weet ik niet, maar zit er denk ik niet ver naast) Wat gaat daarmee gebeuren? CoCo bij de KLM met 0 dienstjaren en 0 seniroteit? Ongefundeerd? Ik zie niet in wat er ongefundeerd aan is.
Of wat daar niet aan klopt.
Nee met zon Calimero opmerking dwing je echt respect af. Wat een heerlijk gefundeerde opmerking van jouw zijde. ChapeauCoati wrote: Wellicht wat tegengeluid tegen de Calimero klachten.