Dat is in het verleden toch wel eens fout gegaan omdat een crew eigenweis genoeg was om niet de instructies van TCAS uit te voeren.Hurricane wrote:
En TCAS waarschuwd beide crews voortijdig zodat het nooit tot een collision kan komen
Eigenwijs...... of misschien omdat er geen procedures voor waren?Redskin wrote:Dat is in het verleden toch wel eens fout gegaan omdat een crew eigenweis genoeg was om niet de instructies van TCAS uit te voeren.Hurricane wrote:
En TCAS waarschuwd beide crews voortijdig zodat het nooit tot een collision kan komen
Daarom staat het ook in het praathuis...Hurricane wrote:... blablabla ... ook hier gaat de sensatie verder
Precies. Toen was nog niet overal voldoende helder vastgelegd dat het opvolgen van TCAS waarschuwingen belangrijker is dan het opvolgen van opdrachten van de verkeersleider. En toen... linkBennie wrote:Eigenwijs...... of misschien omdat er geen procedures voor waren?
Dat lijkt me duidelijk: http://www.bezoekbas.nl/ - Bewoners Aanspreekpunt Schiphol. Volgens mij wordt deze club als "bron" gebruikt.frank kramer wrote:LJe vraagt je af wie er belang bij heeft om van deze mug (die natuurlijk wèl goed moet worden onderzocht) weer zo'n enorme olifant te maken.
De anti-luchtvaart-maar-ik-stap-zelf-wel-lekker-in terreurclubjes. In het NHD van vanmorgen stond zelfs naam en club van de betreffende duimzuiger.frank kramer wrote:Je vraagt je af wie er belang bij heeft om van deze mug (die natuurlijk wèl goed moet worden onderzocht) weer zo'n enorme olifant te maken.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more