Op skyliner-aviation staat ook een mooie foto.Nlspot2003 wrote:Heb de CS-TQU vandaag op foto gezet op Schiphol in zijn Corendon jasje.
http://www.abpic.co.uk/photo/1402840/
Hoi,jet380 wrote:Hoi tot waneer blijft de cs tqu voor cnd vliegen??
[ Post made via Mobile Device ]
Dat bedoel ik ook, alleen KLm bied het ticket aan via de website, Corendon maakt er een pakket van, en wil ook wat verdienen dus betaal je toch meer dan rechtstreeks via KLM?SPL wrote:Ik neem aan dat je als je als reiziger bij Corendon boekt, dat je lang niet altijd ook daadwerkelijk met Corendon zelf vliegt. Coredon kan gerust een pakketreis aanbieden, maar dan is de luchtvaart maatschappij in dit geval KLM. Zie hier verder niet zoveel bijzonders in.
Groeten Martijn
Tickets van KLM hoeven niet duur te zijn en zeker als je volume kan afspreken dan is er veel te regelen (lees zeer lage prijs). Vergeet niet dat er onderhands heel andere tarieven worden gehanteerd dan dat je kan zien. Je kan dus niet beoordelen of de kosten per stoel voor Corendon hoger zullen zijn dan dat TUI heeft.B767-300ER wrote:ehakve dat TUI een mega groot aandeel heeft in de beschikbare logeerruimte aldaar.
Zolang je de pax niet zelf vliegt, zal het nooit goedkoop zijn cq worden. of KlM moet aan sponsoring gaan doen.
Niet per definitie en waarschijnlijk niet. Corendon betaald veel minder voor een stoel dan dat jij zou betalen aan de KLM aangezien Corendon volumekorting krijgt. Daarnaast zijn er veel onofficiële ticketprijzen zie jij nooit zal zien op internet of in een krant (deze worden alleen ondehands verkocht).Dat bedoel ik ook, alleen KLm bied het ticket aan via de website, Corendon maakt er een pakket van, en wil ook wat verdienen dus betaal je toch meer dan rechtstreeks via KLM?
Yupz, dat begrijp ik ja. Alleen TUI Holidays vliegt alle (naja bijna alle) pax zelf via TUI Airlines, en dat zal ten allen tijde goedkoper zijn dan wat de KLM gaat rekenen.LJ wrote:
Tickets van KLM hoeven niet duur te zijn en zeker als je volume kan afspreken dan is er veel te regelen (lees zeer lage prijs). Vergeet niet dat er onderhands heel andere tarieven worden gehanteerd dan dat je kan zien. Je kan dus niet beoordelen of de kosten per stoel voor Corendon hoger zullen zijn dan dat TUI heeft.
Ik heb nergens beweerd dat TUI eigendom is van hotels op CUR. Alhoewel de eerste Arke hotels er eerdaags wel zullen openen.LJ wrote: Overigens, volgens mij valt het wel mee met het aantal hotels dat TUI in eigendom heeft op CUR. Volgens mij wordt CUR nog steeds gedomineerd door Amerikaanse eigenaars en andere hotelketens.
Dat bedoel ik ook, alleen KLm bied het ticket aan via de website, Corendon maakt er een pakket van, en wil ook wat verdienen dus betaal je toch meer dan rechtstreeks via KLM?
Logisch, maar feit blijft, KLM gaat de stoelen niet onder kostprijs verkopen aan Corendon, ook niet met volumekorting.LJ wrote: Niet per definitie en waarschijnlijk niet. Corendon betaald veel minder voor een stoel dan dat jij zou betalen aan de KLM aangezien Corendon volumekorting krijgt. Daarnaast zijn er veel onofficiële ticketprijzen zie jij nooit zal zien op internet of in een krant (deze worden alleen ondehands verkocht).
Uhm, je gaat zo wel erg kort door de bocht, dat weet je? En dan voornamelijk het stukje over TUI Holidays....B767-300ER wrote: Logisch, maar feit blijft, KLM gaat de stoelen niet onder kostprijs verkopen aan Corendon, ook niet met volumekorting.
KLM zal er, links of rechtsom, ook winst op willen maken.
En dan betaalt Corendon als touroperator aan de KLM kostprijs stoel plus winstmarge KLM. Waar TUI Holidays alleen maar kostprijs betaald....
Het eerste zal dus altijd meer zijn (Als dat niet zo is klopt er iets niet aan het businessmodel/werkmethode van TUI Airlines....)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more