Credit: Stephen Peck / Ocean Crossers.N450CE.........GLF4......en-route from KSWF/Stewart to EHAM/Amsterdam with an ETA of 1622z...
planned route after the crossing is...MALOT GISTI LIFFY UL975 WAL UM16 DOLAS UL603 LAMSO
Moderator: gatso76
Credit: Stephen Peck / Ocean Crossers.N450CE.........GLF4......en-route from KSWF/Stewart to EHAM/Amsterdam with an ETA of 1622z...
planned route after the crossing is...MALOT GISTI LIFFY UL975 WAL UM16 DOLAS UL603 LAMSO
Weet iemand of de Chinese registratie onder de vleugel was aangebracht?ErwinS wrote:As D-ABMXBokkum wrote:Ruili Airlines B737 (not read off) pushed out of HG14 at 08.20Lt
Rob van R wrote:Gisteravond om 2300 uur was de Ruilli Airlines Chinees geregistreerd !!
De B-1960
groet Rob van Ringelesteijn
Ik denk dat een en ander te maken heeft dat CISS het technisch niet aankan dat een kist van regi op schiphol veranderd. Oftewel inbound regi moet gelijk zijn aan outbound regi.ErwinS wrote:As D-ABMXBokkum wrote: Ruili Airlines B737 (not read off) pushed out of HG14 at 08.20Lt
Meer met de aflevering. Kist was bij departure nog van AB.B767-300ER wrote:Rob van R wrote:Gisteravond om 2300 uur was de Ruilli Airlines Chinees geregistreerd !!
De B-1960
groet Rob van RingelesteijnIk denk dat een en ander te maken heeft dat CISS het technisch niet aankan dat een kist van regi op schiphol veranderd. Oftewel inbound regi moet gelijk zijn aan outbound regi.ErwinS wrote:As D-ABMXBokkum wrote: Ruili Airlines B737 (not read off) pushed out of HG14 at 08.20Lt
Niets is minder waar,heeft alles te maken met de ferry vlucht naar Duitsland,dat men z"n Duitse regi. er op zet.,vanwaar de kist word afgeleverd naar China.B767-300ER wrote:Rob van R wrote:Gisteravond om 2300 uur was de Ruilli Airlines Chinees geregistreerd !!
De B-1960
groet Rob van RingelesteijnIk denk dat een en ander te maken heeft dat CISS het technisch niet aankan dat een kist van regi op schiphol veranderd. Oftewel inbound regi moet gelijk zijn aan outbound regi.ErwinS wrote:As D-ABMXBokkum wrote: Ruili Airlines B737 (not read off) pushed out of HG14 at 08.20Lt
Nee,dat zeg ik niet,kist was zondagmiddag al voorzien met z'n Chinese regi.of te wel in volledige kleuren,maar om dat de kist op dat moment nog officieel van AB was, werd de kist overgevlogen met z'n Duitse regi.en in Duitsland overgedragen aan de Chinezen,vanwaar hij dan pas z'n Chinese regi. officieel krijgt.B767-300ER wrote:Martin,
volgens jou kan je een machine in het CISS wel van regi veranderen (dus outbound anders dan inbound?)
Dat het in dit specifieke geval een andere reden heeft prima, mar Rob geeft aan dat de kist de avond ervoor als een Chinese Registratie droeg.
Vandaar dat ik mijn zin postte (en begon met "ik denk")
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more