Er ligt al 1750 meter asfalt tegenwoordig. Beetje meer tegen die tijd kan vast geen kwaadpjotrtje wrote:Uh-huh. Dusss, dan komen de onderdelen uit Brazilië en UK per boot in Lelystad aan...? Of gaan we de baan in Lelytown even verlengen zodat de vrachtkisten met onderdelen kunnen landen? Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik sta bekend om mijn scepsis in dit dossier, maar ik gun het Lelystad wel.
Wat heeft het achterland nu te maken met een fabriek? Dat is van toepassing als je er een passagiersluchthaven van wilt maken, niet als je er vliegtuigonderdelen aan elkaar wilt lassen. Veel belangrijker daarvoor is de bereikbaarheid over weg, spoor en/of water.SkyPlane wrote:Lelystad is gewoon gedoemd om te mislukken.
Spijt met dat ik het moet zeggen maar het achter land is gewoon te klein voor zoveel luchthavens.
Waarom niet Beek? SAMCO geeft onderhoud aan de Fokkers die daar staan lijkt me veel logischer.
Ik verbaas me er over dat deze luchtballon nog steeds niet kapot is geprikt.www.rtm-info.nl wrote:Iedere keer als we denken dat ze klaar zijn komt Rekkof weer tevoorschijn. Ik kwam vandaag toevallig tegen dat Rekkof het domein F-120NG.com heeft aangevraagd per 13-2-2014
http://whois.domaintools.com/f-120ng.com
Heeft iemand al meer informatie?
evhest wrote:Dat is ie wel, maar het is die mensen zelf nog niet verteld.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more