Het antwoord van ATCSpooky was een hele serieuze reactie met de juiste feiten.....maar misschien niet wat je wilt horen of kunt begrijpen....The Traveller wrote:Ik voel me niet echt serieus genomen. Eigenlijk is het onbegrip er nog steeds, want een eerlijk antwoord blijft uit.
De "smart talk" van de personen (die waarschijnlijk zelf ATC-ers zijn) geven maar weer even aan dat ik er geen verstand van heb.
Mond houden! Maar volgens mij weten jullie drommels goed waar ik het over heb! Maar mag daar geen rugbaarheid aan gegeven worden?
Eén ervan is dat de 36L/18R absoluut voorkeur heeft boven al het andere (mits wind, operatie, etc).
En zie hier één van de (voor leken) onbegrijpelijke tegenstellingen. Waarom kan al het verkeer naar het zuiden (WOODY en verder) ook niet 36L pakken zodat de verdeling tussen 36L en 36C beter wordt en er dus geen queues voor 36C ontstaan (zie openingspost)?Sluit meteen aan bij je voorbeeld van 36L/36C en de enkele DL of BA die dan naar de polderbaan moet. Logisch. Die vertrekken allemaal westwaarts, waar 36C vertrekken allemaal oost en zuidwaarts zijn bij dubbel baangebruik.
Je bent me net even voor...Hopla wrote:Misschien leuk om een beetje gevoel te krijgen. Speel: http://www.atc-sim.com. Heel simpel maar snap je vast een beetje waarom alles zo gedisciplineerd moet en gaat.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more