76-er wrote:Een A345 of 346 als reguliere gast op AMS zou wel übercool zijn, vooral de 345 is mighty impressive.
76-er wrote:Een A345 of 346 als reguliere gast op AMS zou wel übercool zijn, vooral de 345 is mighty impressive.
Even puur voor mijn interesse, welke vormen zijn uitgekleder dan?streep wrote:HiFly doet hoofdzakelijk ACMI, de meest complete vorm van Wet-Lease, dat kan Surinam NOOIT betalen !
Maar dan is het geen wet-lease meer. Volgens mij is ACMI de goedkoopste (en niet de duurste) vorm van wet-lease. Op het moment dat je er dingen af gaat halen zal dat waarschijnlijk crew zijn, en dan wordt het al snel een damp of een wet-lease. Vandaar mijn vraagB767-300ER wrote:Dry-lease?
Alleen de machine, de rest doe je zelf? (moet je wel even de kist op je eigen AOC zetten.)
Trans doet dat bv met de GOL kisten.
Hellomac wrote:Voor de leek hier, welke andere vormen van wetlease heb je dan nog meer en wat maakt deze duurder?
Hellonick777 wrote:Ik neem aan dat ze voor een 4 motorig gaan, gezien etops restrictie.
HelloSpotterNL wrote:Even puur voor mijn interesse, welke vormen zijn uitgekleder dan?streep wrote:HiFly doet hoofdzakelijk ACMI, de meest complete vorm van Wet-Lease, dat kan Surinam NOOIT betalen !
HelloB767-300ER wrote:Dan is dat voor een paar dagen. Niet voor een jaar
full-charter bijvoorbeeldmac wrote:Ik begrijp wat dry/damp/wet lease inhouden maar er in de post bericht dat acmi de goedkoopste vorm van wetlease is, dus is mijn vraag welke vorm dan duurder is en hoe deze dan heet.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more