De klachten op Scramble had ik al gevonden, maar het vreemde is dat alle klachten (ook op andere sites) stoppen in 2010. Alsof er daarna niet is geklaagd. Was er in 2010 niet een belangrijke fusie van Sandd en Selekt mail?Glidepath wrote:leve de vrije postmarkt in NL, dat voorloper was voor Europese eenheidsregels. En de rest volgde... not, (protectionisme).
Er is al eerder over andere KEY bladen geklaagd op Scramble. (effe zoeken).
Stuur je verhaal naar zoveel mogelijk partijen / 2e kamer leden en als het lukt ook de leden van het kabinet (m.n.die gasten van EZ)
Die mensen gaan hierover en hebben de situatie gecreëerd en laten het bestaan. Tenzij ze worden wakker geschut verandert er niets.
* Wacht even met mailen / post versturen tot NA het zomerrecess, anders wordt het over het hoofd gezien.
sukses
747classic wrote:Ik ben abonnee van het weekblad Flight International sinds 1978.
Sinds de veranderingen op de NL-postmarkt is de bezorging langzamerhand steeds slechter geworden.
Ontvangst via diverse private postdiensten of Post.nl at random.
Soms geen ontvangst , soms twee issues tegelijkertijd ontvangen.
Bij aflopen van mijn 2 jarig contract heb ik daarom besloten om mijn abonnement niet meer te verlengen, mede gezien de mogelijk om alles nu digitaal te ontvangen.
Over Key Publishing ben ikzelf wel tevreden. Elk missend nummer wordt meteen nagezonden en mijn vorige contact daar verleende alle medewerking om het lek te zoeken zowel in NL als in UK. Deze medewerker schijnt er echter niet meer te werken. Ik heb nu een ander contactpersoon die haar waarde nog moet bewijzen. Ik ben er van overtuigd dat de uitgever niet de oorzaak is van mijn probleem maar er zit bij voorbeeld een mailing house tussen dat kennelijk bevoegdheden heeft die niet stroken met het beleid van Key Publishing. De bal ligt nu bij hen en bij PostNL. Wordt vervolgd.aviodromefriend wrote:Sandd is sowieso een gigantische ramp. Komt regelmatig voor dat bankafschriften er langer dan een week over doen (binnen Nederland, is dus niet alleen vanuit het buitenland). Heb het zelfs al regelmatig meegemaakt dat ik het afschrift van mijn creditcard heb ontvangen nadat de incasso had plaatsgevonden. Wat als ik saldo had moeten aanvullen van mijn spaarrekening? Over Key: in mei via hun webshop Airshow 2015 besteld. Tot nu toe niets ontvangen, van welke bezorger dan ook. Wel geld van mijn creditcard afgeschreven.
P.S. Zal een linkje naar dit topic doormailen aan de top van PostNL. Ze beweren dat ze alle mail daar persoonlijk lezen.
Nee, het is een postbezorgingsprobleem, maar misschien regionaal en niet landelijk.Stratofreighter wrote:Is dit alleen een AirlinerWorld probleem
Ik krijg elke maand trouw Air International via PostNL.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more