Het feit alleen al dat het artikel zowel EK en TK noemt geeft aan hoe ongeloofwaardig dit verhaal is. Deze twee maatschappijen willen niet groeien door overnames, zij groeien organisch. Daarnaast hebben zowel EY als QR geen ongelimiteerde fondsen nu de olieprijs zo laag is (en de overheden van Qatar en de verschillende Emiraten dus op hun geld moeten letten).dvdzee wrote:Het lijkt erop alsof er vanuit de Gulf carriers serieuze belangstelling zou bestaan voor een geprivatiseerde Surinam Airways; bevestigd een eerder gerucht en de uitspraak van pres. Bouterse dat erserieus gekeken wordt naar privatisering Surinam Airways
http://www.aerotelegraph.com/surinam_ai ... ivatisiert
Volgens mij is het toestel even lang en breed en als het inderdaad aan de stoelen ligt dan had men toch gewoon de stoelen van de oude A340 erin kunnen zetten?Volgens de krant merken passagiers op dat de zitruimte in het toestel beperkter is dan in de vorige A340.
Het oude interieur was meer dood dan levend. Ik ken weinig SLM passagiers die goede verhalen over het interieur hebben.LJ wrote:...dan had men toch gewoon de stoelen van de oude A340 erin kunnen zetten?
PARAMARIBO, 27 jan 2016 – “De ‘nieuwe’ SLM Airbus A340 is nu precies een maand in operatie en de SLM is zeer tevreden met haar operationele performance en de vele positieve feedback van het reizend publiek”.
Dat meldt het bedrijf in een persbericht.
Daarin staat ook vermeld dat de SLM directie en haar personeel volledig achter het besluit staan m.b.t. tot het leasen van de A340-313 voor een periode van vier jaar.
Terugkomst nu 19-2-2016 1535 lt, PY3002dvdzee wrote:15-02-2016 STD 14.00hr
PZ-TCR gaat naar BRU voor haar eerste onderhoudsbeurt / A-check
Onderhoud wordt gedaan door Lufthansa Technik
Terug verwacht op Woensdag 17-02-2016 rond 13.00hr LT AMS
HelloYS11 wrote:Nog een poging;
22-2-2016, 1500 lt PY3002
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more